Re: Goed in de gleuf

41
Vorig week had de bezorger foldertjes van Goud verkopen/inkopen maar half de brievenbussen in gedaan.. Daardoor moest ik de foldertjes naar binnen duwen om dan mijn post achterna erin te duwen.. :evil:

Er lagen zelfs foldertjes op de grond in de sneeuw :roll:
ex Sandd Postbezorgster

Re: Goed in de gleuf

42
Dat geklooi met die zondagskrant is hopelijk verleden tijd.
De TC is op bezoek geweest bij die krantenboer.
Ze mogen nu wel op zaterdag rondbrengen maar pas na 16.00 is de afspraak.
Eigenlijk mogen ze pas op zondag bezorgen (daar worden ze ook naar betaald), houden ze zich niet aan de afspraak mogen ze de kranten niet meer op zaterdag afhalen. (Y)

Re: Goed in de gleuf

45
har099bezorger schreef:Vorig week had de bezorger foldertjes van Goud verkopen/inkopen maar half de brievenbussen in gedaan.. Daardoor moest ik de foldertjes naar binnen duwen om dan mijn post achterna erin te duwen..

Er lagen zelfs foldertjes op de grond in de sneeuw
Dat had ik dus dinsdag jl. Ik zat alleen nog te twijfelen of ik er nou wel of niet wat van zou zeggen.
De reden is dat het hier allemaal polen zijn die nauwelijks Nederlands spreken die die folders rondbrengen.
Alleen ik duwde die folders niet naar binnen maar naar de zijkant zodat mijn post netjes naar binnen kon doen.
Het interesseert me niet of het op de grond valt :mrgreen: , dan hadden ze het maar goed moeten doen.
Irritant is het wel :twisted: . Want hoe moet je nou aan zo iemand duidelijk maken dat het er helemaal in moet?
Iemand nog tips hiervoor? (Y)

Re: Goed in de gleuf

46
Ik ergerde mij altijd dood aan een goof die elke week zo'n krantje rondbracht. Die kranten staken aan alle kanten uit de brievenbus, maar nooit helemaal er doorheen. Grrrr!!! Ik had die goof er meerdere keren vriendelijk op aangesproken, maar helpen deed het niet. Op een gegeven moment heb ik stiekum op een bezorgbon van zijn kranten geschreven (hij woonde in de wijk waar ik liep en ik wist waar) dat ik mij er ontzettend aan ergerde, omdat ik er last van had en dat die kranten er de volgende keer uitgingen. (uit de brievenbus op de grond welteverstaan) Bovendien schreef ik op die bon, dat ik ook nog eens even zijn bezorgmanager zou bellen, mocht hij niet de volgende keer de moeite doen om die kranten helemaal door de brievenbus te duwen. Ook de bewoners hadden er last van, want iedereen ziet waar mensen niet thuis zijn. (het was een inbraakgevoelige wijk)

Nooit geen last meer van die vent gehad. :twisted: :lol: :twisted:

@Kersenkind, zo'n ventje bij de hand pakken als je samen bij de brievenbus staat, terwijl hij zijn folders tegen de brievenbus aanduwt en dan samen 'heeel laaangzaaam' de folder HELEMAAL door de bus duwen. En hem dan aan blijven kijken.. :twisted: Ik ga er vanuit dat er dan wel bij die man (of vrouw) een lampje gaat branden. :mrgreen:

Snapt hij of zij het dan nog niet, dan even een online translator opzoeken voor een vertaling vanuit het Nederlands naar het Pools. Desnoods de geschreven tekst even laten zien. (en toen was het een Tjech en snapte hij het nog niet hahaha!)

Re: Goed in de gleuf

49
jan272 schreef:een sandd bezorger die erover klaagt dat er dingen uit de bussen hangen. die hebben het zelf uitgevonden! sandd bezorgt hier in tilburg op hetzelfde niveau als een bezorger van reclamepakketten.
Geen niveau, dus.

Re: Goed in de gleuf

50
88CE schreef:Dat geklooi met die zondagskrant is hopelijk verleden tijd.
De TC is op bezoek geweest bij die krantenboer.
Ze mogen nu wel op zaterdag rondbrengen maar pas na 16.00 is de afspraak.
Eigenlijk mogen ze pas op zondag bezorgen (daar worden ze ook naar betaald), houden ze zich niet aan de afspraak mogen ze de kranten niet meer op zaterdag afhalen. (Y)

dat is in principe met alle soorten kranten het probleem al jaren,
wel geld vragen rond kerst en wij meot eht werk doen.
cron