Re: Goed in de gleuf

51
ophalen schreef:
88CE schreef: wel geld vragen rond kerst en wij meot eht werk doen.
Ach, niet dat ik op de knip zit.
Elk jaar antwoord ik gewoon dat ik nooit een krant op zondag in de bus heb zien liggen :D

Re: Goed in de gleuf

53
har099bezorger schreef:Vorig week had de bezorger foldertjes van Goud verkopen/inkopen maar half de brievenbussen in gedaan.. Daardoor moest ik de foldertjes naar binnen duwen om dan mijn post achterna erin te duwen..

Er lagen zelfs foldertjes op de grond in de sneeuw
Dat Quote was van mij, niet van har :P
Kersenkind schreef:Want hoe moet je nou aan zo iemand duidelijk maken dat het er helemaal in moet?
Iemand nog tips hiervoor? (Y)
Door het te laten zien ;)

Dat ga ik ook doen als ik hem tegenkom..
ex Sandd Postbezorgster

Re: Goed in de gleuf

55
Het is gewoon een kwestie van fatsoenlijk werk leveren. Ik hoor vaak dat vooral folder- of krantenbezorgers iets niet door hoeven te duwen. Kost ze dan teveel tijd en dat wordt niet betaald. Dat noem ik gewoon laksheid.

Dus gewoon alles netjes doorduwen totdat het op de mat is gevallen. Het gaat toch ook om de ontvanger van het papierwerk. Je wilt zelf toch ook veilig en droog alles binnen krijgen.

Re: Goed in de gleuf

56
postgirl schreef:Vorig week had de bezorger foldertjes van Goud verkopen/inkopen maar half de brievenbussen in gedaan.. Daardoor moest ik de foldertjes naar binnen duwen om dan mijn post achterna erin te duwen.. :evil:

Er lagen zelfs foldertjes op de grond in de sneeuw :roll:

Ik heb gehoord dat de bezorgers van deze oud-goud-folder de folder een eindje uit de bus moet laten steken zodat hun baas/opdrachtgever gemakkelijk kan controleren of er bezorgd is. Hij hoeft dan alleen maar door de wijk te rijden en de brievenbussen te bekijken.
Dit is verteld door een bezorger nadat er over geklaagd werd en of dit zo is of dat het zijn eigen smoesje was weet ik niet.

Re: Goed in de gleuf

58
Post-it schreef:Ik heb gehoord dat de bezorgers van deze oud-goud-folder de folder een eindje uit de bus moet laten steken zodat hun baas/opdrachtgever gemakkelijk kan controleren of er bezorgd is. Hij hoeft dan alleen maar door de wijk te rijden en de brievenbussen te bekijken.
:lol: :lol: (Y)
cron