Re: ligt het nu aan mij ?

31
postbode21 schreef:@har099bezorger

moet je ook stage lopen dan...? ;)
heb ik al afgerond, bij een kringloopzaak. waar ik nu een vrijwilligerscontract hebt en hoopt binnenkort ook een oproepcontract te hebben :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: ligt het nu aan mij ?

35
oké , deeltijdoproep klinkt mij nu niet bepaalt als een contract, hier zitten meer moeten dan willen teksten in.
je bedoelt net als bij de post zekerheid (hmmmm) voor een bepaalt aantal uren ?
Denk niet dat hij zich hier op moet vast pinnen of hoop uit moet trekken met teveel enthousiasme.

Re: ligt het nu aan mij ?

37
postbode21 schreef:@88CE

volgens mij is claudia een vrouw :lol:
hee, ik ga het weekend vieren... als je nog moet werken, succes morgen! ;)
:oops: was even afgeleid door haar forumnaam "Har"
dacht aan Harrie oid
excuus Cloudia

thanx, morgen 2 HAH en redelijk weer

Re: ligt het nu aan mij ?

39
slagvaardige schreef:Petje af voor @Har! (Y)
:oops: Dankjewel!
postbode21 schreef:@88CE

nee joh, ik bedoel houd har er een betaalde baan aan over, dat zou toch mooi zijn!
zo ben je er even tussenuit geweest om het thuisfront te plezieren ;)
Ik heb nu een vrijwilligerscontract van 50 cent per uur :)! als je een oproepcontract krijgt verdien je meer als die 50 cent.
idd er even tussen uit, ben niet echt iemand die 2 dagen thuis zit en me donderdag dan bedenkt van o ja de postkratten moeten naar buiten :lol:. even afwisselen is soms ook erg leuk door de weeks!
postbode21 schreef:@har099bezorger

betaald? ;)
moet je dan in zo,n tweede jaar overdag niet naar school of is het een deeltijdopleiding.. :?:
tweede jaar is eigenlijk bedoeld om het gene af te maken wat je niet heb kunnen afmaken. heb heel veel discussies gehad toen ik 2 lessen verspreid op 2 dagen had. dus zodoende dat ik vrijstelling op de vrijdag hebt en maandag al me lessen hebt. je ken de opleiding in 1 jaar doen, maar helaas is dat me niet gelukt dus doe ik het zo. het is een opleiding 2 dagen school en 2 dagen stage, 3de dag ken je vrij nemen of mag je ook stage lopen, maar dat doe ik liever niet :lol: anders ken ik net zo goed me baantje opzeggen als postbode zijnde moet dan dinsdags van 09:00 tot 17:30 stage lopen :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron