Re: Toekomst van de postmarkt

22
88CE schreef:Eens zal papieren post wel verdwijnen net als gewoon geld, echter zullen de meesten van ons dat niet meer mee maken.
Wat Jan zegt over de Gamma krant en dat soort reclame klopt als een bus, na 1x reclame mail op je pc heb je het wel gehad.
Papieren reclame blijft nu eenmaal wat langer liggen en (on)bewust lees je het nog een keer door.

klopt helemaal, de attentiewaarde is hoog,daarom tillen ze zwaar aan het niet bezorgen ervan.

Re: Toekomst van de postmarkt

23
Post blijft.
of het nou kerstkaarten ( 160/170 miljoen in 2011 en stabiel t.o.v. 2010),
DE TV gidsen.. de Reisboeken.. de Donald Duck, de Fem of de Quote is..

prive post blijft afnemen... we sturen sneller een email dan een brief.... een sms dan een telefoontje.
maar ik denk dat naast informatie opnemen via internet, de hang naar voor de openhaard met je
zaterdagkrantje/ tijdschrift... zal blijven.

ik stuur nog steeds verjaardags/rouw/vakantie/geboorte/trouwkaarten
het blijft toch ook leuk om dit afgezien van rouwkaarten, te ontvangen :P

prive post is ook maar zo,n klein onderdeel (uitgezonderd de kerstkaarten).. ik geloof dat Zakelijke Post in
Nederland rond de 85 % is?

als Postnl straks haar reorganisatie heeft afgerond van fulltime naar parttime.. blijft er nog genoeg
werk voor postbezorgers...

dan mag er een hele snelle machine gaan komen.. maar de posttassen worden toch niet automatisch gevuld
en er blijven toch altijd handmatige afwijkende poststukken... de post moet naar depots worden uitgereden,

wij worden toch niet vervangen door een robot in de straat... ;)
cron