Re: Laat je postfiets zien!

22
Ik zal straks tijdens de ronde even een foto van mijn fiets maken. Ik heb een oude camera, maar kan het kabeltje niet vinden. Ik heb wel een Blackberry en daar heb ik wel een kabeltje bij. Kan ik de foto tenminste op de computer zetten en zo hier plaatsen.

Hij is inderdaad heel mooi @Jette! Ziet er ook heel solide uit. (Y)
Hoe stuurt het met een volle tas op het postrek?

Re: Laat je postfiets zien!

24
Da's dan een chique tante, die fiets van jou! :mrgreen: Handig ook dat de stuurtas dicht kan. Zeker bij regen. Ik heb wel een hoesje bovenop de krat, maar er gaat altijd wind door de krat, waardoor dat hoesje opbolt. En de neiging krijgt weg te waaien.

Mijn fiets heeft ook een naam. Ze heet "Brikkie" :lol:

Hier is ze! De foto genomen bij het witte huis is bij ons huis en de bovenste foto is tijdens de ronde genomen.

Gezellig op pad met brikkie! Mijn 30 jaar oude, trouwe fietsje!
Afbeelding
Weer thuis met Brikkie. Moe, maar voldaan!
Afbeelding

Re: Laat je postfiets zien!

26
brievenbus schreef:@jette

Echt een mooie fiets... je zal straks wel bekend staan als de postnl-er op blauw.
Maar nog beter niemand zal hem pikken want iedereen weet straks dat hij van jou is (Y)
Op de foto lijkt ze idd blauw, maar de werkelijke kleur is knalPAARS! :o

Re: Laat je postfiets zien!

27
Jette schreef:
brievenbus schreef:@jette

Echt een mooie fiets... je zal straks wel bekend staan als de postnl-er op blauw.
Maar nog beter niemand zal hem pikken want iedereen weet straks dat hij van jou is (Y)
Op de foto lijkt ze idd blauw, maar de werkelijke kleur is knalPAARS! :o
:lol: :lol: :lol:

Re: Laat je postfiets zien!

29
Die mand is ook handig om de elastieken in te doen. Als je goed kijkt, zie je ze liggen. Ook leg ik er vaak de straat in waar ik naar toe fiets. Alleen de fietstassen van Postservice (en van Sandd zelf trouwens ook) zijn veel te ondiep. Daar mogen ze wel iets aan doen.

Misschien kan ik nog wel eens een keer eigen, diepe fietstassen aanschaffen. Die van VSP waren van precies de juiste maat. Maar ja... die werden na de opheffing van VSP weer ingenomen. Die van Postnl zijn trouwens ook lekker diep en handzaam.

Ik begrijp nu ook wel waarom een Postservice collega (toen nog concullega, want ik liep destijds nog voor TNT) ooit eens aan mij om grijze postzakken vroeg voor zijn Sandd post. Ik heb ze niet gegeven, maar.... ik begrijp hem nu wel. :lol:
cron