Re: Laat je postfiets zien!

43
postbode21 schreef:@slagvaardige
voor mn eigen welzijn blijft ondergetekende en fiets privé.. ;)
idd wat slagvaardige zegt, haal je eerst je zijwieltjes er af ben je nog minder herkenbaar ;)

heb net zelf een foto geprobeerd, is nix met de phone, dus die vvolgt.

Re: Laat je postfiets zien!

45
slagvaardige schreef:HIJ maakt natuurlijk dan ook pas een foto als de fiets postklaar staat. Overmorgen dus.

En als er vrijdagmiddag dan nog geen foto staat hier van ZIJN fiets, dan komen we er PERSOONLIJK eentje maken! Wat jij @Jette? hahahahaha :mrgreen: :twisted: :lol: :mrgreen:
Yesss, gaan we doen!

Re: Laat je postfiets zien!

48
slagvaardige schreef:Ik zal straks tijdens de ronde even een foto van mijn fiets maken. Ik heb een oude camera, maar kan het kabeltje niet vinden. Ik heb wel een Blackberry en daar heb ik wel een kabeltje bij. Kan ik de foto tenminste op de computer zetten en zo hier plaatsen.

Hij is inderdaad heel mooi @Jette! Ziet er ook heel solide uit. (Y)
Hoe stuurt het met een volle tas op het postrek?
Op mijn vorige fiets was het een probleem om met een volle stuurtas te fietsen. Deze was bevestigt aan de stuurpen....was ie volgeladen met bundels en/of HAH dan trilde het stuur behoorlijk en moest ik beide handen stevig aan het stuur klemmen om geen ongelukken te krijgen.
Nu heb ik dat probleem niet meer, want dit is een heel andere constructie...veel solider.
De stuurtas volgeladen en gewoon kunnen fietsen...ongekende luxe! :D

Re: Laat je postfiets zien!

50
slagvaardige schreef:Ben ik met Jette eens. Elke fiets is bijzonder. Oud of nieuw, met of zonder mand.
We zouden hem graag willen zien @Postbode21. En van de anderen ook. :D
Een beschrijving, Mijn postfiets is een zwarte Kronan -herenfiets- met een voordrager, daarop een grijze bak van ptt post en achterop twee oranje tassen .
cron