Re: Fooien en dergelijke

21
jan272 schreef:ik wel. ik ga niet bij vreemden naar binnen. het is al erg zat dat ik die gleuven allemaal aan moet raken. en sommigen zijn nog nat ook, van IETS. jakkes.
alleen bij leden van onze visclub ga ik naar binnen. visclub = kibbeling club. actief langs het kanaal gaan zitten kleumen doen wij niet. er zit trouwens toch geen kibbeling in het wilhelminakanaal.
Oh jij bent echt erg!!! Ik zou plastieken handschoentjes aan doen.(smetvrees????) Ik ken de mensen in mijn wijk, de meesten al 20 jaar al loop ik pas een half jaar post.

Re: Fooien en dergelijke

22
slagvaardige schreef:Ik had het er eens met mijn postbode+ over en die deed er niet moeilijk over maar dan ging het over een chocolaatje aannemen of iets dergelijks. Hij zei van ach in ziekenhuizen worden de verpleegkundigen ook doodgegooid met gebak enzo. Geld aannemen vond hij niet kunnen. Maar ja, weigeren van een klein presentje met kerst staat ook zo knullig. Ik vond met sinterklaas eens een gedichtje met een zakje pepernoten in mijn masndje. En ik kreeg eens een mars door de brievenbus geduwd toen ik er post in kieperde. Dat heb ik niet geweigerd.

wat mij wel eens gevraagd is of wij geen kaartjes bezorgen,zoals de kranten en folderfiguren,
dat is absoluut niet toegestaan door het management.
de rest zal ze een worst zijn,op de nwe site staat ook een stuk over integriteit,
hierbij is het een en ander te lezen over aannemen van.
als het steekpenningen en dergelijke zijn is het foute boel.

Re: Fooien en dergelijke

23
Nou scully, als het weken niet geregend heeft en de brievenbus partij is nat (met druppels en al) dan wil ik toch wel weten waarvan? heeft er een tegen staan te plassen? Veel nieuwe nederlanders zijn erg onder de indruk van de prijs van chloor en andere bleekmiddelen. En ik heb geen zin om nog een uur met een chloor hand rond te lopen.
Meestal is het gewoon water. Maar ammoniak en dergelijkesn zie je neit aan de kleur. Er zitten er bij hoor. In de stad.
cron