Re: Tips en verbeterpunten voor de site

21
Ja, er was een probleempje met de koppeling tussen de domeinnaam en de server. Ik had het gister ochtend gemerkt en aangepast. Maar dat duurt even voor de wijzigingen doorgevoerd worden. Als het goed is zal het voorlopig niet meer voorkomen.

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

24
En dat vind ik dus nergens op slaan dat je jezelf voor een groep aan moet melden.
Laat iedereen gewoon overal kunnen lezen en posten.
Of mogen de mensen van dhl niet zien/lezen wat wat sandd of tnt en vsp schrijven?
We doen toch allemaal hetzelfde: Bezorgen!!!!

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

25
robotje schreef:En dat vind ik dus nergens op slaan dat je jezelf voor een groep aan moet melden.
Laat iedereen gewoon overal kunnen lezen en posten.
Of mogen de mensen van dhl niet zien/lezen wat wat sandd of tnt en vsp schrijven?
We doen toch allemaal hetzelfde: Bezorgen!!!!
Dat had je me al duidelijk gemaakt en ik heb je verteld wat de redenen waren voor de keuze. Het merendeel van de onderwerpen is door iedereen te lezen, zelfs als je nog geen account hebt aangemaakt. Maar als iemand iets te melden heeft wat echt speciaal voor de collega's van zijn of haar bedrijf bedoelt is dan moet daar de mogelijkheid voor zijn. En die keuze maakt ieder voor zich op het moment van plaatsen.

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

26
Misschien is dit niet uitvoerbaar, maar ik vraag het maar eens:
Zou het mogelijk zijn om het laatst geplaatste bericht als eerste te laten zien in plaats van achteraan? Scheelt een paar keer klikken :)
(Ik ben héél erg lui, ik weet het!) :oops:

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

27
Dit is technisch wel mogelijk, maar bij de meeste websites staat het laatst geplaatste bericht onderaan. En ik denk dat de meeste mensen daar dus ook aan gewend zijn. Zelf zou ik het in ieder geval heel erg onwennig vinden als het nieuwste bericht bovenaan zou staan. Wat je wel zou kunnen helpen bij het zoeken naar nieuwe berichten zijn de drie linkjes bovenaan het forum: http://www.postbezorgers.org/forum/index.php?i=227 Er staat daar Toon onbeantwoorde, toon nieuwe en toon actieve berichten/onderwerpen. Daar staan alle nieuwe dingen sinds je laatste bezoek.

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

29
anne schreef:Je kunt toch zelf kiezen voor de optie aflopend, dan wel oplopend... :?
Ik zag dit onderaan de pagina staan, bij ook de optie berichtdatum etc.....
Ow haha, nou voor elkaar dus. Ieder z'n eigen keuze (Y)
cron