Re: Tips en verbeterpunten voor de site

101
Bedankt voor het melden (Y) Alle berichten zijn opgeruimd. De Nederlandse vraag is al een tijdje geleden opgenomen in het registratieproces. Het is mij daarom ook nog even een raadsel hoe de gebruiker zich heeft kunnen registreren. Ik hou het in de gaten.

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

103
Helaas is vanacht de server opnieuw gecrashed. Er is wederom een backup teruggezet dus het zou zo kunnen zijn dat er weer wat berichten verdwenen zijn. Excuses voor het ongemak. Laten we hopen dat dit voorlopig niet meer voorkomt.

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

106
Voor de zekerheid ben ik toch maar overgeschakeld naar een nieuwe server. Als het goed is zou deze ook nog eens sneller moeten werken. Het verhuizen is vanavond gebeurd en lijkt zonder problemen te zijn verlopen. Mocht iemand nog problemen hebben dan hoor ik het graag.

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

107
ief schreef:Voor de zekerheid ben ik toch maar overgeschakeld naar een nieuwe server. Als het goed is zou deze ook nog eens sneller moeten werken. Het verhuizen is vanavond gebeurd en lijkt zonder problemen te zijn verlopen. Mocht iemand nog problemen hebben dan hoor ik het graag.
We zijn er stil van... maar even een testberichtje dus, op deze zonovergoten februaridag. - test - hij doet het, en snel ook! Dank je, Ief!

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

110
denieuwe schreef:En nog een vraag: hoe kan ik mijn account verwijderen?
Ik zou het heel erg jammer vinden als jij zou vertrekken! Ik hoop dat je er nog even over nadenkt en besluit te blijven. Niemand kan je dwingen, maar het zou een gemis zijn voor ons en voor de site. :cry:
cron