Re: Tips en verbeterpunten voor de site

31
You're welcome :D

Enne...het kan aan de hitte liggen, maar ik zat na het lezen van deze vraag eerst een tijdje naar de pagina te staren... :oops: :roll: :oops: , voordat ik deze opties onderaan zag staan hahaha.. :oops:

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

32
Mensen, het wordt allemaal toch anders... Als je even op Google zoekt vindt je al een aantal websites waar alle recente tarieven van 2010 o.a. TNT, Selektmail, DHL, Businesspost, UPS, Fedex, DPD, Sandd en nog veel meer gewoon vergeleken worden. Klinkklare cijfers voor zowel particulieren als bedrijven. Pakketpost, partijenpost en zelfs "echte kaarten verturen via het internet"... De consument en helemaal bedrijven waar slimme office managers / facility managers en andere inkopers zijn vandaag de dag toch zo slim dat ze zelf wel bepalen door wie ze hun post / pakket / kaartje laten versturen. Maar hopen dat jij degene bent op wie de keuze is gevallen. Ik denk ook dat het daarom steeds belangrijker wordt dat op tijd leveren en omgang met de klant bijdraagt aan de loyaliteit.... :?

Groet,
Henk

n.b. een van de websites die ik bedoel is... * Bij je eerste post direct een verhaal in een niet bijpassend topic en een link naar een andere site. Dit ruikt een beetje naar spam. Ben je het hier niet mee eens of wil je op een andere manier toch je site promoten stuur me dan een pm. - ief

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

34
tassie74 schreef:Wel grappig om eens te bekijken. Ik zie alleen netwerk VSP nergens staan, maar die zal wel onder tnt vallen.
Voor zakelijke post lijkt me dit onmogelijk te vergelijken. Als ik als bedrijf 20 brieven zou moeten sturen betaal ik natuurlijk per brief bij elk postbedrijf meer dan als ik 200.000 brieven zou versturen. Er moet hoe dan ook een soort kwantum kortingssysteem zijn. Vandaar dat er ook met contracten gewerkt wordt.

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

35
Hallo Ief,

Weet eigenlijk niet of mijn vraag hier thuishoort maar zie hem hier wel vaker staan.
Zou jij me aan kunnen melden bij de gebruikersgroep van Sandd. Misschien ben ik wel te ongeduldig hoor, want ik heb het vanmiddag pas aangevraagd bij het gebruikerspaneel.
In ieder geval vast bedankt.

Groetjes Henriette

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

36
henriette schreef:Hallo Ief,

Weet eigenlijk niet of mijn vraag hier thuishoort maar zie hem hier wel vaker staan.
Zou jij me aan kunnen melden bij de gebruikersgroep van Sandd. Misschien ben ik wel te ongeduldig hoor, want ik heb het vanmiddag pas aangevraagd bij het gebruikerspaneel.
In ieder geval vast bedankt.

Groetjes Henriette
Is gebeurd, Veel plezier (Y)

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

38
postbode21 schreef:hoi ief,
nogmaals ,via e mail werkt het niet geloof ik..
zou je me kunnen invoeren bij tnt bezorgerssite?
bij voorbaat dank,
postbode 21
Hé postbode 21, overgestapt?? En, bevalt 't 'n beetje?

Groetjes, wandelaar

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

39
postbode21 schreef:hoi ief,
nogmaals ,via e mail werkt het niet geloof ik..
zou je me kunnen invoeren bij tnt bezorgerssite?
bij voorbaat dank,
postbode 21
Ik heb je al toegevoegd naar aanleiding van je mail. Ik was in de veronderstelling dat je dan vanaf het forum automatisch een mail krijgt met de melding dat ik je toegevoegd hebt aan die groep. Als je nog steeds niet in het tnt gedeelte kan moet ik even verder kijken waar dat aan zou kunnen liggen.
cron