Re: Geldig adres? Kijk in het BAG register

11
We zijn allemaal familie van elkaar toch? En Jan, ik heb een geheim adres dus kan niet zeggen waar ik woon en of ik in dezelfde plekje als hem woon! Maar ach, zo geheim is mijn adres ook weer niet want die prijkt gewoon op de postcode.nl Dus de term geheim adres is niet echt! Maar ik begrijp uit jouw woorden dat ik te veel onderwerpen heb aangesneden. Sommige daarvan zijn er al, dat had inderdaad niet gehoeven. Ik was nogal enthousiast over dit forum, vandaar de hoeveelheid berichtjes. Als dat je niet leuk hebt ervaren, daarvoor mijn wel gemeende excuses. Ik hoop wel dat mensen wat hebben gehad aan de door mij opgegeven link van het BAG register. Mijn ervaring hiermee is dat deze altijd klopt.

Re: Geldig adres? Kijk in het BAG register

14
@verzendenenontvangen

ik heb al een paar keer een blik geWORPEN nadat ik best lang heb moeten zoeken op de site die jij opgaf. Want zo gemakkelijk als jij het schreef, was het niet. Maar nu heb ik dus de link toegevoegd aan mijn favorieten en vind hem zeker handig om onvindbare adressen in mijn wijk op te sporen.
Maar ook leuk om eens te kijken naar bijv. woonoppervlaktes etc. van huizen die je kent van familie ofzo. Gewoon uit gezonde nieuwsgierigheid.

Ik gebruik nu deze link:
http://www.kadaster.nl/BAG/bagviewer/

Dus, bedankt voor de tip.
cron