Re: Fiets hekje

11
Jette schreef:
har099bezorger schreef::lol: Ik zet mijn fiets gewoon op vaste plekken, tegen een lantarnpaal en muur. dus ik hoef echt geen hek :lol:
Hekjes en muurtjes zijn ideaal.
De fiets staat stabiel en kan eigenlijk niet vallen.
Lantaarnpalen zijn waardeloos...de fietst valt dan 9 van de 10 keer.
valt mee, nooit geen last van
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Fiets hekje

13
har099bezorger schreef:
Jette schreef:
har099bezorger schreef::lol: Ik zet mijn fiets gewoon op vaste plekken, tegen een lantarnpaal en muur. dus ik hoef echt geen hek :lol:
Hekjes en muurtjes zijn ideaal.
De fiets staat stabiel en kan eigenlijk niet vallen.
Lantaarnpalen zijn waardeloos...de fietst valt dan 9 van de 10 keer.
valt mee, nooit geen last van
Heb je weinig post, zeker? :lol:

Re: Fiets hekje

15
weet niet maar ik heb best wel wat post hoor! beide posttassen zit echt tot boven de rand vol. Ik heb werkelijk er geen last van of die nou tegen een lantaarnpaal of tegen een regenpijp tegen de muur!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Fiets hekje

16
Nou 9 kratten lijkt me niet weinig har!
mischien ben je wel super handig in het parkeren tegen lantarenpalen.

hoe vergelijk je dat jan met de maandagpost van postnl?
heb jij dan 9 binnentassen op een maandag of zo.

Re: Fiets hekje

17
ik bezorg niet op maandags! ik ben van de dinsdag en vrijdag! en ja door de jaren heen heb ik heel wat geleerd hoe ik me fiets ken neerzetten! (Y) je hebt niet veel keus als in beide wijken alleen maar muren of alleen lantaarnpalen zijn!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Fiets hekje

19
Als TNT ervaringsdeskundige op de maandagen weet ik uit ervaring dat we voor de dinsdag en vrijdag wat Sandd betreft echt wel veel meer post hebben dan Postnl medewerkers op een maandag hoor. Ik had op een maandag toendertijd misschien 200 stuks (hooguit) post bij TNT voor 5 lopen en nu bij Sandd heb ik voor de dinsdag gemiddeld 600 stuks tot wel 1000 stuks en voor de vrijdag rond de 1100 stuks post. Vaak ook wel meer ook. Ik heb twee wijken, maar deel dat door 2 en dan heb je nog steeds veel meer post.
Zeker weten dat de andere Sandd (en collega's van onderaannemers) collega's ook veel meer post hebben. Ook al hebben ze misschien een wijk.

Jan272 kijkt een beetje neer op Sandd als bedrijf he? De bezorgers zijn in zijn ogen geen volwaardige postbezorgers. ;)

Re: Fiets hekje

20
De mensen zijn ok maar de organisatie is er een die onethisch handelt en daarbij gesteund wordt door de PTT-bashers uit de politiek. Jij kunt er ook niks aan doen dat je uitgebuit wordt met een betaalconstructie die jarenlang verboden is geweest en die nu mag om PTT een hak te kunnen zetten.
Hier en op andere fora wordt er regelmatig over gesproken: concurrentie op de postmarkt? Geen probleem maar dan wel gelijke monniken gelijke kappen. Dus ook het tweede (en derde) postbedrijf van Nederland die zich aan alle arbeidsrechtelijke voorwaarden moet houden die gelden voor de eerste.
En als je als bedrijf zegt: wij hebben 100% dekking, dan moet je ook dekken in de gebieden waar het niet loont. Zoals de Biesbosch en dergelijken. Al was het maar om de anderen kritiek te ontnemen.

Volgens wikipedia en andere bronnen doet S&D ongeveer 10% van de markt. Met 1/3 van ons personeel. Het vergelijk met de maandagwijken was niet optimaal. Dat had moeten zijn 'vrijdagwijken'. Maar dat is weer teveel volume.

Je moet op de strekking van een verhaal afgaan. Emoties toevoegen mag, alleen dat zijn dan niet MIJN emoties, maar JOUW vooroordelen, helaas. Electronic media is een gevaarlijk medium. Je krijgt er scheve gezichten van.
cron