Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

1
Misschien leuk om een topic aan te maken (bij deze) om neer te zetten wat je
zoal meemaakt op je rondes?! Hoeft niet schokkend te zijn, mogen ook simpele dingen zijn,
net wat jij leuk vind om te vermelden! ;)

Ik zal de aftrap geven;

Ik was straks aan het bezorgen op nr. 3 (huis met een erker aan de voorkant, die uitkijkt op straat);
aan de andere kant van de brievenbus stond een jochie van een jaar of 7 al te wachten om de post
aan te pakken. Tot zover niets bijzonders; ik maak wel vaker mee dat kids de post aanpakken binnen
en dan "Bedankt!" roepen, haha :D
Goed, ik draai me om en loop naar de buren, nummer 5. Terwijl ik daar de post door de bus aan het
frotten ben (de folderloper had de zaak weer eens geblokkeerd... :twisted: ), hoor ik een raar tikkend
geluid wat ik zo gauw niet thuis kon brengen. Dus ik draai me om, en ik zie het jongetje van nummer 3
in die erker voor het raam staan; hij staat tegen het raam te tikken om mijn aandacht te trekken.
Op het moment dat ik dus omkijk en hem zie staan, steekt hij een dikke duim omhoog, zo van "Goed gedaan!"
Haha, dat zijn wel leuke dingen om een natte bezorgdag mee af te sluiten, toch?! Word ik helemaal happy van! :lol:

Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

3
is al een aantal weken geleden gebeurd.
ik was op de fiets (met volle kratten aan beide zijden).
kom een vrouw met grote hond tegen. die liep los..
ik reed heel langzaam, hond is speels springt omhoog,
raakt mijn stuur met zo.n klap.
fiets stuur geheel scheef. fiets bleef half hangen door de kratten gelukkig.

ik hoop maar dat de hond er geen kwetsuur vn overgehouden heeft.
bazin ging er heel snel met hond vandoor.
mischien bang voor een claim? ik kreeg de kans niet te vragen
of de hond niet gewond was.

ik kijk nu al weken uit naar bazin met hond ;)

Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

8
:lol: :lol: :lol: Het zal er ongrtwijfeld bij hebben gezeten, maar ik had zoveel poststukken dit keer, dat ik er niet op gelet heb. ik ben blij dat ik nu sinds een half uurtje alles gesorteerd klaar heb staan....
Ja, ik moest vanmiddag tussendoor nog een aantal keren even weg voor andere dingetjes, en dan loopt het sorteren uit, met ook nog eten koken er tussendoor.... :evil:
Wellicht vermaak ik me morgen tijdens het bezorgen nog wel, wanneer ik zo'n poststuk onder ogen krijg... :?: :lol: :D
cron