Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

371
immigrant : weet jij waar brucknerlaan 16 is?
ik : dat is die benzinepomp aan de overkant
immigrant : nee daar is het zeker niet
ik : oh dan leg ik er al 2 jaar de verkeerde post op de balie

fietsend over een smalle verkeersader toetert een dame in een opel manta naar me. of ik de weg weet naar het elisabeth ziekenhuis, dat is diagonaal aan de andere kant van de stad maar ik kan het uitleggen. alleen niet midden op de weg. dus ik zeg: ik zet mijn fiets even op de stoep en dan praten we verder. VROEOEOEMMMMMMMMMM nooit meer iets van gezien.

immigrant kijkt in depot naar binnen. wij zeggen 'hallo meneer' en die vent GAAT ME DAAR totaal door het lint, hij zal zijn qat nog niet gehad hebben.

hebben jullie luchtpost brieven? want mijn emails komen niet aan in nieuw zeeland. Nee meneer, dan moet u een digitale zegel plakken.

wie van jullie loopt er in de P straat? Ik woon op 87 maar krijg vak post van de Q straat 87 in de bus. Oh, dat hoot niet meneer. Ja zegt ie, en als ik die brief ga herstellen ben ik zomaar een uur kwijt. Ja, meneer maar de Q straat is hier maar 2 minuten vandaan. Ja zegt die vent, maar jullie weten blijkbaar niet wie er op de Q straat 87 woont: mijn schoonmoeder en als ik daar aanbel moet ik weer naar binnen.
cron