Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

381
Op nr 37 zit een enorme rottweiler als een bezetene tekeer te gaan achter een manshoog ijzeren hek. Iedere dag als ik op nr 17 ben klik ik een keer met mijn tong en dan begint ie weer! Dan zeg ik tegen hem "Wat ben jij voor een waakhond zeg, als ik jou iedere keer wakker moet maken". Hoe dichter bij ik kom, hoe meer ie tekeer gaat. Ik blijf gewoon tegen hem praten en dat beest wordt iedere dag gekker. Maar hij kwispelt wel. Iets weerhoudt me ervan om mijn hand tussen de tralies naar binnen te steken.

Een eindje verderop staat een bejaarde mevrouw klaar om met haar fiets te vertrekken.
Zij : Hedde nog iets vur men?
Ik : Nee, geen post, alleen de gouden aanbiedingen van AH en een tegelboer uit Antwerpen. Maar ik zie dat wij alletwee op de fiets moeten, dus hoe we daar dan gaan komen....
Zij : Gij weet zeker niet dat ik morgen mijn nieuwe Harley binnenkrijg!
We lezen de AH krant even door. Er is een aanbieding om kaarten voor de Efteling te kopen tegen gereduceerd tarief.
Zij : Oh nee toch, moet ik weer gaan kijken hoe Assepoester erbij loopt.
Ik : Zo zag jij er vroeger vast ook uit... ;)
Zij : ....
Ik : Ik althans wel, voor mijn operatie.... :mrgreen:

Weer een mens even blij gemaakt.

Het leven op straat is een avontuur maar je moet het wel ZIEN. En het moet in je zitten.

Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

384
Ik had gisteren een invalwijk. Alleen de laatste twee huisnummers kon ik niet vinden. Ik zoeken en zoeken. Op de fiets, langsrijden, rondrijden, huisnummers bekijken, hoekjes en gaatjes bekijken. :lol:

Er kwam een auto aanscheuren, type familie Flodder met Johnnie aan het stuur en Cees ernaast. Toeteren dat het een lieve lust was, zo ergerden ze zich eraan dat ik overstak om te zoeken en rondjes aan het rijden was.

En ik als reactie zwaaien naar hen! Weet niet of ze het gezien hebben, maar ze hadden best in een film van Roadrunner op kunnen treden. Ik moest er wel om lachen. Zoef! Miep, MIep. :lol:

(oh en die huisnummers heb ik uiteindelijk gevonden! (Y) )

Aan het begin van die invalwijk had ik een straat met de even- en oneven huisnummers naast elkaar, i.p.v. tegenover elkaar. Sta je daar met twee bundels. :lol:
cron