Klemmende postklepjes

1
In mijn wijk zijn er heel wat brievenbussen waarvan de klepjes klemt of vastzit, dat ik har aan moet trekken om het open te krijgen..

Wat doen jullie in dit situatie??

Ik wil wel een briefje in de bus doen;

Beste bewoner,

Uw brievenbus klemt een beetje.
Het zou prettig zijn voor mij als u het oplost.

Met vriendelijke groet,
Uw postbezorger
ex Sandd Postbezorgster

Re: Klemmende postklepjes

2
neem een bus wd40 mee en smeer hem.
bel aan en leg je punt uit. briefje in de bus werkt niet want je krijgt dat katding niet open!
gedraag je als een vent, steek je fietssleutel ertussen en wring hem open.
sla de bus over.
gooi je drukwerkjes door een openstaand raampje naar binnen.
geef het aan de hond die met zijn bek open al komt om je te helpen.
doe het bij de buren in de bus.
zeg keihard "WEL EEN HUIS VAN 4 TON MAAR DE BUS MOET VAN DE GAMMA" dat lucht op.
ga achterom en bezorg je drukwerkje daar.
bezorg de post bij de schoonmoeder.

verander vooral niet van werkaanbieder....

Re: Klemmende postklepjes

6
Carla41 schreef:@Postgirl

Aanbellen of een vriendelijk briefje in de bus. Mijn idee.
je bent tenslotte een visitekaartje van Sandd .

bij Postnl hebben sommigen het woord service nog niet uitgevonden.
En jullie de woorden 'eerlijke concurrentie' nog niet en zo ken ik er nog wel een paar.

Re: Klemmende postklepjes

8
Het is wel een beetje jammer dat sommigen het nodig vinden om anderen of hun werkgever te bekritiseren omdat ze bij 'de concurrent' werken. Daar gaat het toch helemaal niet om? Je werkt ergens omdat je daar zelf voor gekozen hebt (als het goed is), een ander ergens anders omdat hij of zij daar voor gekozen heeft. Wat de één prettig vindt, vindt de ander niet.
Laten we elkaar gewoon respecteren en vragen normaal beantwoorden zonder er de werkgever bij te halen.

Soms heb je van die klemmende brievenbusklepjes die zwaar gaan omdat de veer te strak staat ofzo, daar helpt dan weinig tegen behalve met twee handen werken en zorgen dat je je vingers op tijd hebt teruggetrokken. Waar het wel op te lossen is, lijkt een briefje mij een prima en nette oplossing. En zomers zul je misschien ook meer mensen persoonlijk buiten zien en kun je het vriendelijk vragen. Waarschijnlijk zullen de meesten je gewoon helpen, ze realiseren zich het gewoon niet dat het voor ons lastig is omdat het hun werk niet is. Succes!

Re: Klemmende postklepjes

10
@Postduif

heb je gelijk in hoor!
het ging me niet om postnl .


maar degene die zo,n vreemde reactie geeft.
"doe het bij de buren in de bus/gooi je drukwerkjes door het open raam naar binnen"
waarschijnlijk een flauwe grappenmaker. zou ook bij sandd kunnen werken :lol:


nogmaals... gewoon aanbellen of een briefje in de bus doen.
dat je graag de post goed wil bezorgen en dat het zo niet altijd lukt.
cron