Re: Snelheid: bezorgen op tijd!

21
Ach, vroeg op staan heeft ook zijn charmes.
Heerlijk in het ochtendgloren de hond uit laten in de duinen, bij thuiskomst staat de koffie te pruttelen (tijdklok)
Tussen 7.00 en 8.00 gaat zijn staart kwispelen, en ja hoor de Sandd loper of de krantenvrouw staat voor de deur en komt een bakkie doen.
Rond 15.00 komt DHL met de "straatpakketjes" waar niemand gehoor geeft, die breng ik s'avonds wel even langs.

Dan om op de vraag van verzendenenontvangen terug te komen.
Mijn post komt 12.30, is makkelijk te doen voor 17.00 op de daldagen.
Misschien loopt de communicatie hier beter als wat ik zo her en der lees bij anderen.
De dag voor bezorgen krijgen we @mail met hoeveel tassen en hoeveel HAH op de didoza.
Bij meer dan 2 HAH ga je dit niet redden en is de wijk al opgesplitst, of er worden 2 bezorgers op 1 wijk gezet.

Loop je na een maand nog chronisch 1½ uur langer dan je collega's overleg dan eens of er iemand mee kan lopen waar dat verschil vandaan komt.
Niet gaan lopen stressen dat je niet binnen de gestelde tijd loopt, dan gaat de lol er snel af.

Re: Snelheid: bezorgen op tijd!

22
@Carla,

ik 6 uur smorgens? er zijn grenzen hoor! Ik rij meestal om kwart voor 8 al naar me postwijk en ben daar prescies om 8 uur in de eerste straat! Trouwens, ik sta al om 7 uur op, dat zou dus betekenen als ik om 6 uur zou beginnen dat ik om 5 uur me bed al moet uitgaan, nou daar pas ik voor! :lol:
langer wachten op me stukjes? als ik 4 bakken hebt, dan ben ik zo maar 2 en half uur bezig hoor :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Snelheid: bezorgen op tijd!

23
@har

het was een grapje'.
ik weet toch dat je altijd om 8 uur de 1e brief in de bus post (Y)

"als iemand zich afvraagt hoe laat mogen jullie beginnen bij sandd
bij mij loopt er al een om 6.30 uur"
dan is dat eigenlijk geen vraag. :mrgreen:

want een serieuze sanddbezorger loopt Niet zo vroeg met Post, behalve de hond uitlaten.
net zo als 88ce... lekker trouwens als je zo dicht bij de duinen woont :P

Re: Snelheid: bezorgen op tijd!

29
@slagvaardige

je vakantie er al uit! verdienen we zo goed dan bij sandd slagvaardige :lol:
maar je hebt wel gelijk hoor... ik verdien ook geweldig als ik het aantal kratten zie..

nu nog krijgen.. :?

@har... dinsdag heb ik bijna geen kilo,s en slechts 500 poststukken voor 2 wijken
maar vrijdag 25/5 en vrijdag 1/6 ja slagvaardige dan heb ik mijn ticket er bijna uit :lol:
cron