Re: Verkeerd bezorgd....

21
Ja, we zijn nu eenmaal mensen en heel soms valt er bij abuis iets in de verkeerde brievenbus. Balen! Dat was dinsdag. Bij nr. 12. Daar vielen 2 poststukken teveel in de bus. Ik bel bij nr. 12 aan maar ze deden niet open. Ik probeer het grotere poststuk eruit te wurmen en dat lukte. Die heb ik toen bij het goede nr. 14 naar binnen gemikt. Maar de kleine envelop kreeg ik dus niet te pakken. De gleuf was tóch te smal voor mijn hand. Helaas heb ik geen excuusbriefjes bij de hand. Het gebeurt ook zelden. Ik hoop dus maar dat die bewoner de verkeerd bezorgde post bij alsnog nr. 14 in de bus heeft gemikt.

Re: Verkeerd bezorgd....

24
Ja ik heb zelf altijd pen bij de hand. Nu nog papiertje! Ik maak dan allereerst excuses en vraag ze vriendelijk dat ze het bij hun buren wilden bezorgen. Bij PostNL kon je ook aangeven dat ze indien het liever niet bij de buren in de bus willen gooien (slechte verstandhouding of zo iets, vermeld je er niet bij hoor!) dat het dan ook in de oranje brievenbus kon gedaan worden.

Ik heb zelf eens poststuk van Sandd (dat aan mij was geadresseerd) in de oranje brievenbus gedaan, zonder melding. Dat was van de Hartstichting. Was benieuwd of ik het dan nogmaals zou krijgen. De test wees uit dat ik die brief nooit meer gezien heb!

Re: Verkeerd bezorgd....

25
verzendenenontvangen schreef:Ik heb zelf eens poststuk van Sandd (dat aan mij was geadresseerd) in de oranje brievenbus gedaan, zonder melding. Dat was van de Hartstichting. Was benieuwd of ik het dan nogmaals zou krijgen. De test wees uit dat ik die brief nooit meer gezien heb!
Dat is wel heel erg! :evil:

Wel een leuke testje. Zal ik ook eens doen 8-)
ex Sandd Postbezorgster

Re: Verkeerd bezorgd....

27
verzendenenontvangen schreef:Post van concurrenten in de Oranje Brievenbus worden door PostNL apart gezet. Geloof dat die in Den-Haag uitkomen en dan worden ze weer bij Sandd afgeleverd tegen een bepaalde vergoeding.
Toen ik nog bij Postnl werkte had ik ook weleens post van Sandd dat per ongeluk verkeerd bezorgd was, door de Sandd medewerker. Dat was dan in de oranje bus gegooid en die kregen wij dan te bezorgen. Als Postnl medewerker deed ik die envelopjes dan door de juiste brievenbus.

Re: Verkeerd bezorgd....

28
@slagvaardige

wat wil je daarmee zeggen :lol:


@verzendenenontvangen
als post via postnl terugkeert naar sandd ( waar sandd voor betaalt trouwens...)
is de afspraak tussen sandd en afzender dat ze digitaal melden welk poststuk retour komt
en mag sandd deze gewoon vernietigen.

dus er is niets raars aan verzendenenontvangen.
behalve.. waarom heeft postnl deze niet bij jou bezorgd?
cron