Verkeerd bezorgd....

1
Uiteraard wil ik foutloos werken. Immers ik vind het niet prettig dat ik de post van mijn buren ontvang. Of dat zij bij dezelfde bank zitten en dat je hun post per abuis open hebt gedaan, zonder bij na te denken. Wanneer je er achter komt dat je poststuk in de verkeerde brievenbus hebt gedaan kun je een excuses briefje bij voegen, indien diegene niet thuis is. Dat is wel het minste wat je kunt doen. Het is mij weleens overkomen dat ik post verkeerd had bezorgd. Er komt dan een groot gevoel van schaamte je te boven en vind dat altijd zeer vervelend. Hoe gaan jullie hier mee om?

Re: Verkeerd bezorgd....

3
har099bezorger schreef:als een postnler dat doet, ren ik hem achterna als het poststuk niet in me straat hoord :lol:
Als een sandd bezorger verkeerde post bij mij bezorgd, gooi ik de post in onze oranje straatbrievenbus en gun sandd de nota die daaruit voortvloeit.
Ook mijn klanten geven de verkeerd bezorgde post van sandd aan mij en ik gooi..... :lol:

Re: Verkeerd bezorgd....

5
@jette

dat verrast me nou van je jette... :lol:

@har goed zo har!
jij maakt geen onderscheid in van welk postbedrijf.... de verkeerd bezorgde post is.
je geeft de post van postnl aan een willekeurige postbode :lol:


of maar ja ik werk voor sandd jette ;) ik bezorg de post zo mogelijk gewoon bij de
geadresseerde.. die slogan is gepikt van tnt.... de klant is KONING en Morgen = vandaag.

Re: Verkeerd bezorgd....

8
Ik heb ook wel eens post in de verkeerde bus gegooid , en vind dat zelf ook heel vervelend !
Als het een rijtjeshuis betreft dan bel ik aan , om te kijken of de bewoners thuis zijn en de verkeerde post terug te vragen . Ik bied dan meteen mijn excuses aan . Gelukkig gebeurt dat niet zo heel vaak , dus de mensen zijn dan niet meteen heel boos ofzo .
Is er niemand thuis , dan gooi ik een excuusbriefje in de bus . En zweer mezelf voortaan beter op te letten .
cron