Re: Verkeerd bezorgd....

32
Nu een andere proef: Een collega Sandd bezorger had een foutsortering van mijn wijk. Deze heeft mijn collega keurig netjes teruggegeven. Dat was de maandag. Nu vrijdag: Ik heb dat poststuk er niet bij zitten. De foutgesorteerde poststuk hebben we even genoteerd welke afzender dat was.

Die collega ken ik toevallig vandaar. Was wel benieuwd hoe dat dan gaat. Maar misschien wordt niet iedere poststuk opnieuw aangeboden. Bijvoorbeeld in dit geval was het volgens mij reclame poststuk.

Re: Verkeerd bezorgd....

33
@verzendenenontvangen
Wat nou "nu een andere proef".

Nu suggereer je dat foutsorteringen niet bij de volgende slag in de juiste wijkkrat worden gelegd.?
ik vind dit een ernstige beschuldiging.

volgens jou was het reclame.. je weet nog niet eens over welk poststuk het ging.
vaag verhaal verzendenenontvangen... houd eens op met zaken gewoon te verzinnen.

als je echt duidelijkheid wilt, dan ga je naar het depot en vraag je waar dat poststuk is gebleven.
maar ik durf te wedden dat je dat niet gaat doen.

wat zou sandd er voor belang bij hebben een foutsortering, komt natuurlijk vaker voor , niet in de
juiste bak te leggen?

Re: Verkeerd bezorgd....

37
Sorry, dat is inderdaad zo. En Carla ik verzin geen dingen ik ben gewoon nieuwsgierig! En ik ga daar niet achteraan bellen. Dat is niet mijn verantwoordelijkheid. Zoals gezegd: Maandag fout sortering dan kan het niet op de vrijdag alweer zijn natuurlijk. En ik beschuldig niemand. Vind jouw reacties op die van mij niet leuk Carla. Maar dat heb ik ook al eens eerder gezegd.

Re: Verkeerd bezorgd....

38
och iedereen mag een mening hebben, de een is vriendelijk en de ander wat minder vriendelijk. leer er mee leven! zijn we daarom niet op dit forum? het verbaast me alleen dat je je dat van de retouren gemist hebt. maar dat is mijn mening natuulijk!?
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron