Ga aan de slag als Freelance Bezorgcoördinator!

1
Goedemiddag,

Wij zijn van Ubron Uitzendorganisatie en op dit moment voor meerdere regio's in Noord-Brabant, Zeeland en Limburg op zoek naar Freelance Bezorgcoördinatoren. Hieronder hebben wij de vacature geplaatst en we zijn erg benieuwd of er hier op dit forum geïnteresseerden zijn of dat jullie geïnteresseerden kennen? Op *** vind je meer informatie over Ubron en onze vacatures. Wij horen graag van jullie!

Voor onze relatie, een toonaangevende verspreider van reclamedrukwerk en huis-aan-huis bladen in Nederland, zijn wij op zoek naar Freelance Bezorgcoördinatoren voor 10-12 uur in de week.
In deze flexibele functie ben je vanuit huis verantwoordelijk voor een foutloze bezorging van folders en weekbladen in een bepaalde regio, waarin je op een creatieve manier meedenkt in de werving van bezorgers en deze ook daadwerkelijk aanstelt. Het aanstellen van bezorgers gebeurt altijd in overleg met de coördinator binnendienst, die jou aanstuurt vanuit het regiokantoor. Het is van belang dat je de wijken in jouw regio goed beheert. Dit doe je door het aantal brievenbussen, nieuwbouwwijken en veranderingen binnen de wijken goed te registreren. Om toe te zien op een kwalitatief uitstekende bezorging, voer je regelmatig controles uit bij de huisadressen. Indien een bezorger de met hem/haar gemaakte afspraken niet nakomt, neem je direct maatregelen. Daarnaast kan het voorkomen dat je reclamedrukwerk nabezorgd of ter vervanging zelf een wijk overneemt.

Wij zijn op zoek naar enthousiaste kandidaten die minimaal twee avonden per week van 16:00u – 20:00u beschikbaar zijn. Je bent sterk in je communicatie en kan goed opschieten met jeugdige bezorgers, je weet ze te enthousiasmeren en te binden. Indien nodig ben je altijd bereid zelf een wijk te bezorgen. Daarnaast ben je in het bezit van Rijbewijs B, een auto, mobiele telefoon en een computer met internetverbinding. Je wordt aangenomen op basis van een Overeenkomst van Opdracht. Inzet op basis van ZZP is ook bespreekbaar. Ben jij die betrouwbare, creatieve en flexibele Bezorgcoördinator waar wij naar op zoek zijn? Dan komen wij graag met jou in contact!


Kijk op *** voor meer informatie en solliciteer!

Re: Ga aan de slag als Freelance Bezorgcoördinator!

2
@Doro

dit doet me sterk denken aan Axender..
een vriendin van mij heeft een zoon die folders bezorgt.
krijgt hij op zaterdag voor 300 adressen 15 verschillende folders.... zo,n 4500 !.

die moet hij eerst samenvoegen en dan ma/di bezorgen.
het bezorgen is goed te doen.
het samenvoegen is gekkenwerk. kost echt uren.

verdienste; 10 - 15 euro per keer.
voor een 14 jarige een leuke bijverdienste .


ben je freelance coordinator en valt er een wijk uit..
mag je ook eerst zoveel folders gaan samenvoegen en dan rondbrengen. :cry:

Re: Ga aan de slag als Freelance Bezorgcoördinator!

3
Ik heb hier een wervingsfolder van Axender. Hier staat op: Het invouwen van de folders doe je op zaterdag en het bezorgen van zaterdag t/m maandag. De ene keer krijg je meer folders dan de andere week. Ja hoor of we dat niet snappen. :lol: En ik weet ook dat ze eerst ingevouwen moeten worden. Alleen die van Netwerkvsp zijn hier geseald. Met dat invouwen heb ik ook veel ervaring want dat moesten we vroeger bij VSP ook doen. Ik heb gesolliciteerd naar de vacature van bezorgster. Extra beweging is goed voor de conditie en als ik er ook nog wat mee verdien is het helemaal meegenomen. De gemiddelde verdienste is € 13,17 per week. Nou, ook niet gek. Tot nog toe is er geen wijk vrij maar ik wacht rustig af. Heb voor 2 tot 3 mogelijke wijken ingeschreven. Voor bezorgcoördinator moet je een flinke ruimte hebben en daar ontbreekt het even aan. Ik houd het maar bij bezorgen.

Re: Ga aan de slag als Freelance Bezorgcoördinator!

5
@postbode7

ik heb ze gezien de foldertjes... van restaurants, pizzeria,s belwinkels..
heel veel klein dun spul..
als jij aan 3 wijken denkt postbode7 dan heb je met een wijkgemiddelde van 300 adressen
zeg 900 adressen. zeg dat 10% geen h.a.h. wil..

800 adressen x 12 = 9600 folders. voor ongeveer 45 euro.
dat is toch niet leuk meer... om te sorteren/samenvoegen.

en dan h.a.h. bezorgen zeg een uurtje of 5 voor 3 wijken.
hoe lang denk je dat je doet over 800 pakketten maken postbode7?
ik schat een 120 per uur? komt er nog 7 uur bij.

heb je 12 uur gewerkt voor 45 euro..

of gaat het sneller dat invoegen van 12- 15 folders..?
ik denk dat 1 folderwijk iets is voor een 13-14-15 jarige jongere.

als het nou geseald was zoals vsp , maar dit lijkt me voor een volwassene echt NIET lonend.

ik houd het lekker bij de post.

Re: Ga aan de slag als Freelance Bezorgcoördinator!

8
ubron schreef:Goedemiddag,
Goedenavond,
ubron schreef:Wij zijn van Ubron Uitzendorganisatie en op dit moment voor meerdere regio's in Noord-Brabant, Zeeland en Limburg op zoek naar Freelance Bezorgcoördinatoren.
Ach.
ubron schreef:(..)Voor onze relatie, een toonaangevende verspreider van reclamedrukwerk en huis-aan-huis bladen in Nederland, zijn wij op zoek naar Freelance Bezorgcoördinatoren voor 10-12 uur in de week. In deze flexibele functie ben je vanuit huis verantwoordelijk voor een foutloze bezorging van folders en weekbladen in een bepaalde regio, waarin je op een creatieve manier meedenkt in de werving van bezorgers en deze ook daadwerkelijk aanstelt.
Zo, dat is nogal wat. Foutloze bezorging én daadwerkelijk gaan werven en aanstellen van potentiele bezorgers en deze gaat controleren e.d.? Maar dan heeft u het toch op z'n minst over een Team Coach/leider in bezit van een Depot?

Daar moet toch een behoorlijk uurloon relevant naar zijn, met een waterdicht contract en een daartoe sluitende CAO. Om maar niet te spreken over een behoorlijke onkostenvergoeding m.b.t. gebruik van ruimte, gas, water en licht.
ubron schreef:(..)Indien nodig ben je altijd bereid zelf een wijk te bezorgen.
Ik dacht al, waar zit het addertje....kijk daar issie? :mrgreen:
ubron schreef:Ben jij die betrouwbare, creatieve en flexibele Bezorgcoördinator waar wij naar op zoek zijn? Dan komen wij graag met jou in contact!
Dat begrijp ik. Maar hoe betrouwbaar, creatief en flexibel bent u met het uurloon...en de rest? 8-)


Maar aan de andere kant zou ik hopen dat u slaagt in uw opzet en veel...veel reclame e.d. laat bezorgen...dan is PostNL eindelijk en hopelijk van die ziekelijke ellende af en kan men zich daar weer gaan bezighouden met POST bezorgen! :twisted:

Succes!

Maar ik ben weer weg...toedels.
cron