1000 poststukken kwijt

1
Postbezorgster Leek raakt duizend poststukken kwijt

Geplaatst: 21:51 uur, dinsdag 15 mei 2012

LEEK - Een postbezorgster van Post.nl is rond de duizend poststukken kwijtgeraakt, die in postcodegebied 9351 in Leek bezorgd hadden moeten worden.

De bezorgster heeft om onduidelijke redenen op dinsdag 8 mei en donderdag 10 mei haar post niet bezorgd. Ze zegt zelf de post op het distributiecentrum in Roden te hebben laten liggen. Daar is het echter niet aangetroffen. Een interne zoektocht heeft niets opgeleverd, volgens Wendy Eelsing van Post.nl.

De vrouw is inmiddels op non-actief gezet en de bedrijfsrecherche onderzoekt de zaak. De post was bestemd voor ongeveer driehonderd postadressen in Leek. Mensen en bedrijven, die denken dat ze gedupeerd zijn, kunnen zich melden bij het distributiecentrum aan de Wijnbergstraat in Roden

hoe kan dat nou? mischien heeft het distributiecentrum de post ergens anders heengebracht.
of hebben collega,s de post gewoon weggelopen :lol:

Re: 1000 poststukken kwijt

2
1000 Poststukken verdeeld over 2 dagen? En dat voor een dinsdag en een donderdag? (piekdagen) Dan had ze niet veel te bezorgen. Raar dat ze die dingen is 'vergeten' of kwam ze de post ophalen en lag het er niet? Als het er niet lag, dan geef je dat toch meteen door? Maar ze is dus wel op non-actief gezet.

Re: 1000 poststukken kwijt

5
Beetje rare zaak. Ik hoorde het vandaag ook op de radio. We waren pakjes aan het bezorgen. We lieten er onze gedachten ook even over gaan. Zo van, 'dat is wel zoveel Sanddkratjes vol. Die zie je niet over het hoofd. Zou ze die dingen soms op haar eigen zolder hebben liggen, of in de kelder of de open haard. Als collega's die post in de garagebox zagen hadden ze vast ook meteen gekeken welke wijk het was en wie die zou moeten lopen. En het meteen doorgegeven. Iemand laat toch niet 1000 poststukken liggen? Ik begrijp best dat ze op non-actief is gesteld en dat ze de zaak helemaal gaan onderzoeken. Dat moet ook. Er zit vast vertrouwelijke en belangrijke post tussen en wie weet ook wel t.v. gidsen. Klagen de mensen en masse dat ze de Veronica, Tina, Donald Duck enz. niet hebben gekregen. Post bezorgen is een verantwoordelijke taak. En moet door mensen met verantwoordelijkheidsgevoel gedaan worden. Geen enkel bedrijf wil mensen die er met de pet naar gooien en zomaar ineens geen zin meer hebben of een baaldag nemen en het niet van te voren vragen.

Re: 1000 poststukken kwijt

7
Heel naar voor de gedupeerden natuurlijk, maar waarom juist de DI-DO ?
Dan had die woensdag al opgevallen dat er nog een tas of 4 stond.
Duidelijk dat het vrouwtje problemen had en zelf eerder aan de bel moest trekken, meld je dan acuut ziek op die dagen.
Nu heeft ze nog meer problemen, ook met werk vinden in de toekomst.

Re: 1000 poststukken kwijt

9
@elisa

en heb je Postnl dan al is ingeseind hierover?
of ga je wachten tot het mis gaat.
als ze bij jou in de buurt loopt, is het straks ook jouw post :cry:

Neem contact op met het Hoofdkantoor van Postnl .
dan kunnen ze zelf beslissen of ze er werk van maken.
een gewaarschuwd mens telt voor twee.

vind ik trouwens ook als dat bij Sandd zou gebeuren.
als ik iemand post zie dumpen maak ik er zeker werk van.
ik spreek ze er eerst op aan en geef het door.
cron