Re: 1000 poststukken kwijt

11
Ik zelf heb een grote en een kleinere wijk. Voor beide wijken samen heb ik per keer zo rond de 800 tot 1000 stuks post. Vaak meer, meestal niet minder. De grote wijk heeft rond de 750 afgiftepunten en de kleinere wijk heeft rond de 550 afgiftepunten.

Met de kleine wijk ben ik overigens heel snel klaar omdat die wijk voornamelijk uit flats bestaat met brievenbussen beneden. Het is dus goed te doen zo.

Re: 1000 poststukken kwijt

15
Ik denk dat Elisa zich er inderdaad beter niet mee kan bemoeien. Als die vrouw erachter komt dat Elisa haar gemeld heeft, dan kan zij aangifte doen van smaad bij de politie. En reken er maar op dat die er dan wat mee doen, ook al is die vrouw in het verleden fout geweest wat postbezorgen betreft. Maar Elisa kan de gebeten hond zijn. Als Elisa pech heeft, moet ze voor de rechter verschijnen of ze krijgt een schikking. Maar ze zal hoe dan ook verhoord worden door de politie en dat zal al erg genoeg zijn.

Het is haar woord tegen Elisa. De bedrijven waar die vrouw voor heeft gewerkt die moeten Postnl waarschuwen. Want zij zijn degenen die haar op straat hebben gezet. Maar misschien gaat die vrouw wel weer in de fout en dan komt Postnl er zelf wel achter.

Eta: nog even nagekeken en hier nog even wat info. Pas dus heel goed op wat je over iemand zegt of schrijft, ongeacht of het terecht is of niet. De ander kan er werk van maken en reken er maar op dat het serieus genomen wordt. Ook al heeft de politie het druk. Hier wordt echt serieus op ingegaan.

Die vrouw maar gewoon met rust laten.
http://www.ls-advocatenstrafrecht.nl/sm ... belediging
cron