Postnl brengt uren in mindering!

1
Hallo luitjes,
Ik ben werkzaam bij Postnl, en sinds vorige week brengen ze uren in mindering! Ik krijg wekelijks 2.5uur in mindering gebracht. Zijn er meer mensen die hiermee geconfronteerd worden? Wat moet ik doen? Het is op maandbasis 12uur minder loon.....Dit kan toch niet!

Re: Postnl brengt uren in mindering!

2
Tijdens het zomerdal is er veel minder post dan normaal.
Je zult dan ook niet aan je wekelijkse contracturen komen,
Hoe dat opgelost word is elk jaar per vbg verschillend.
Sommige houden tijd in en bij andere mag je dit opvangen door meer wijken in die periode te bezorgen.
Dus wil je geen tijd en dus salaris inleveren zou ik eens gaan praten met je tc om dan meer wijken te bezorgen.

Re: Postnl brengt uren in mindering!

3
Helm schreef:Hallo luitjes,
Ik ben werkzaam bij Postnl, en sinds vorige week brengen ze uren in mindering! Ik krijg wekelijks 2.5uur in mindering gebracht. Zijn er meer mensen die hiermee geconfronteerd worden? Wat moet ik doen? Het is op maandbasis 12uur minder loon.....Dit kan toch niet!
Hoe moet ik me dat voorstellen? Je hebt toch een contract voor een x aantal uren per week? Die uren moeten ze uitbetalen, daar kunnen ze niet aan morrelen. Zelfs als ze iedere week minder uren boeken dan je contract, dan nog worden je contracturen uitbetaald. Want minuren worden aan het eind van iedere maand kwijtgescholden. Dat gaat automatisch.

Re: Postnl brengt uren in mindering!

4
Zo is het Newman.

Alles wat minder of meer is is hun probleem.
Minder is jammer dan moeten ze maar zorgen voor werk.
Meer is ook jammer dan moeten ze maar zorgen dat er minder werk is.
Oftewel niet ook op de daldagen de 24uurs laten liggen en op de DiDoDa jou verassen met extra bundels+HAH

Dat het per VBG al zou verschillen zegt al genoeg, er is geen uniforme regel en helemaal bull als ze die zelf gaan verzinnen.

En ajb laat ze niet komen aandraven met het "badkuipmodel" = overloop>leegloop grafiek :D

Re: Postnl brengt uren in mindering!

5
Helm schreef:Hallo luitjes,
Ik ben werkzaam bij Postnl, en sinds vorige week brengen ze uren in mindering! Ik krijg wekelijks 2.5uur in mindering gebracht. Zijn er meer mensen die hiermee geconfronteerd worden? Wat moet ik doen? Het is op maandbasis 12uur minder loon.....Dit kan toch niet!
Jawel hoor, welkom bij PostNL! (Y)
cron