Bij welk land hoort een brievenbus ?

1
Stel je bezorgd Baarle Nassau , daar staan de fabriekshallen half op Nederlandse bodem en half op Belgische bodem.
Er staat aan beide zijden een brievenbus, De (fiscale) brievenbus staat in België.
Moet ik nu de brieven zelf open maken (service naar de klant) en even om het gebouw heen om de fiscale post te bezorgen ?
Daar raak je dan weer in de war omdat de postcode dan niet klopt en het (huis)nummer dan weer anders is.
Ik weet dat ik geen paspoort nodig heb, alleen is dit dan niet ook weer broodroof voor mijn Belgische collega's ?

Re: Bij welk land hoort een brievenbus ?

3
Tobo2011 schreef:D'r zijn er hier maar 2 die daar een prima antwoord op kunnen geven; Ike en V&A! :mrgreen:
Hebben we Belgen op dit forum?

Ik waag een poging, post moet toch gewoon in de brievenbus van de geadresseerde, het maakt dan toch niet, voor de postbezorger, of dat een fiscale brievenbus is of niet. Een gleuf is toch een gleuf?

Re: Bij welk land hoort een brievenbus ?

9
dat juigen ze bij reli group toch echt wel toe! die hebben liever dat je zelf eerst kijk en dan past beld, zij kunnen met oplossingen komen die je zelf al had kunnen doen, dan ken je tevens zeggen dat je dat al geprobeert hebt en dan komen wellicht met een andere logischer oplossing!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron