Re: Bij welk land hoort een brievenbus ?

15
@tobo2011, Geertjan, Slagvaardige

*Steekt Tong uit*

@newman,

Ik maak wel eens mee dat op 1 huisnummer gewoonweg 3 mensen wonen en die hebben dan letterlijk ook 3 verschillende achternamen, zeer irritant als je dan een poststuk hebt met 1 achternaam en waarvan het huisnummer niet compleet is :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Bij welk land hoort een brievenbus ?

17
har099bezorger schreef:@tobo2011, Geertjan, Slagvaardige

*Steekt Tong uit*

@newman,

Ik maak wel eens mee dat op 1 huisnummer gewoonweg 3 mensen wonen en die hebben dan letterlijk ook 3 verschillende achternamen, zeer irritant als je dan een poststuk hebt met 1 achternaam en waarvan het huisnummer niet compleet is :mrgreen:
Letterlijk 3 verschillende namen? Kan je het ook figuurlijk opvatten? (Zoals bijv: in vuur en vlam staan).

Vreemde naam trouwens, religroep. Verspreiden jullie de blije boodschap of zo?

Re: Bij welk land hoort een brievenbus ?

18
@newman

nee bijvoorbeeld je hebt *van der straten* & *van kampen* & *lavieren*. En op het bordje staat alleen *Van der straten*.
En ze wonen alle 3 op 14a bijvoorbeeld. Alleen jij als postbode weet niet beter als dat er alleen *van der straten* op 14a woont. Je komt een poststuk tegen van *lavieren* alleen op dat poststuk staat alleen nummer 14. dan kijk je automatich naar de bordjes en zie je geen *lavieren* staan, dus neem je het poststuk weer mee. zo bedoel ik dat!

reli group is een onderaannemer van sandd. :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Bij welk land hoort een brievenbus ?

19
har099bezorger schreef:@newman

nee bijvoorbeeld je hebt *van der straten* & *van kampen* & *lavieren*. En op het bordje staat alleen *Van der straten*.
En ze wonen alle 3 op 14a bijvoorbeeld. Alleen jij als postbode weet niet beter als dat er alleen *van der straten* op 14a woont. Je komt een poststuk tegen van *lavieren* alleen op dat poststuk staat alleen nummer 14. dan kijk je automatich naar de bordjes en zie je geen *lavieren* staan, dus neem je het poststuk weer mee. zo bedoel ik dat!

reli group is een onderaannemer van sandd. :mrgreen:
Juist. Ik snap 'm.

Toch blijft het een rare naam, religroep. Het klinkt een beetje EO-jongerendag achtig.
cron