Platte Kikkers

1
Kweenie of het aan mij ligt, maar ik ben de afgelopen week heeeeeeeeeeeeeeeel
erg veel platgereden kikkers op straat tegengekomen, yukkie!
Tja, de tijd van het jaar, hè?! Wel vies gezicht hoor, met de ingewanden ernaast...

Re: Platte Kikkers

3
Ik zag vandaag op bezorgroute iets heel zieligs.... :cry:
Een platte eekhoorn....die deed het dus niet meer..... :cry: :cry: :o
Ik dacht dat die beestjes snel konden rennen, maar deze is dus aangereden of zoiets...

Re: Platte Kikkers

4
Nu ik heb een fantastische kooktip!! Schraap de kikkers van het plavuizel, doe ze in een zakje, neem ze mee naar huis.
Vervolgens zet je een pan met water en zout op. Was en spoel de kikkers schoon en leg ze in de pan.
Kook ze gaar in 10 min, neem ze uit de pan en pureer ze tot kleine stukje.
Verhit olie in de pan. Draai balletjes van de kikkermoes en paneer ze.
Bak ze goudgeel bruin in de hete olie en je hebt met stokbrood en salade en perfect Post bezorgers maaltje! Eiwit en proteine rijk! Bon Appetite!

Re: Platte Kikkers

8
elisa schreef:Nu ik heb een fantastische kooktip!! Schraap de kikkers van het plavuizel, doe ze in een zakje, neem ze mee naar huis.
Vervolgens zet je een pan met water en zout op. Was en spoel de kikkers schoon en leg ze in de pan.
Kook ze gaar in 10 min, neem ze uit de pan en pureer ze tot kleine stukje.
Verhit olie in de pan. Draai balletjes van de kikkermoes en paneer ze.
Bak ze goudgeel bruin in de hete olie en je hebt met stokbrood en salade en perfect Post bezorgers maaltje! Eiwit en proteine rijk! Bon Appetite!
Nou, ik bedank voor de eer. Geef mij maar originele bitterballen..... :D

Re: Platte Kikkers

9
Hahaha Wil_mar mij ook!
Hey Elisa, dan kun je natuurlijk ook de torretjes, kevers, mieren, en zeker sprinkhanen die je onderweg tegen komt, meenemen in een zakje. Die zijn heerlijk gefrituurd in beslag! Yummie hoor!! :lol: :mrgreen: (nee hoor grapje, ik plaag maar!)
cron