Re: Aanleveren van de post

13
Ik zit gelukkig blijkbaar vrij vooraan in de route van de chauffeur; heb vaak rond
10:30 uur mijn kratjes wel binnenstaan! Vind ik wel zo prettig, kan ik 's middags ook
nog wat aan het huishouden doen als ik niet hoef op te passen.
Het lijkt me vooral bij grote hoeveelheden in de winter erg irritant als je de post pas
laat aangeleverd krijgt! Dan wordt het al sneller donker, en het is wel zo prettig als
je tijdens het sorteren goed licht hebt.

Re: Aanleveren van de post

14
Fijn he Wyfosi!!! Bij mij is het ook altijd vroeg. Ik zit ook aan het begin van de route. Ik woon dan ook een "pokke"eind van het dorp af. Ik ben blij dat ze het tenminste komen brengen!!!! Meestal ben ik wel thuis, oppassen op mijn kleine neefje. Nu met dat mooie weer loop ik dan vaak buiten:p Net zo handig dus!!
Yeah, ben zwanger!!! 15 december uitgerekend!!!

4 weken te vroeg, maar:
13 November de trotse mama geworden van een dochter!!!!

Re: Aanleveren van de post

16
Dan heb ik mijn post nog lang niet !! Maarja het is prachtig weer, dus dan kan ik daar van genieten :)
Succes met sorteren, ik wacht rustig af. Verwacht het niet voor 15.00 uur. Het scheelt Sandd en DHl zijn allebei aan de late kant, dus dan sorteer ik ze tegelijk.

Re: Aanleveren van de post

17
knipperdeknip...
tassie74 schreef:Het scheelt Sandd en DHl zijn allebei aan de late kant, dus dan sorteer ik ze tegelijk.
Ik dacht dat DHL op donderdag bezorgd moest worden en Sandd op vrijdag, of heb ik dat verkeerd begrepen? Of heb je geen overlap in je wijken van Sandd en DHL en sorteer je dus gewoon achter elkaar door en bezorg je ze vervolgens op 2 dagen??
groeten, wandelaar

Re: Aanleveren van de post

18
Dat klopt, ik bezorgde ook eerst drie dagen. De post van Sandd komt dan ook pas op donderdag, dus dan had ik de post van DHL/VSP al gesorteerd en bezorgd. Om dan vervolgens weer de post van Sandd te sorteren. Dit werd me een beetje te veel, dus heb per 1 juni Sandd opgezegd. De wijken overlappen elkaar gewoon, dus ik loop nu alleen op dinsdag de post van Sandd nog tot ze een andere bezorger hebben. :).

Re: Aanleveren van de post

19
Wyfosi schreef:Yeah; post alweer binnen! (Y)
Mijn chauffeur is vanmorgen een uurtje eerder begonnen, haha!
2 Kratjes; pffffffffffffffff... Krijg ik dat voor half 2 wel weggesorteerd??? :lol:
@Wyfosi,
En..is het gelukt? ;)

Ik had het rond 11.15 uur binnen. Ook twee kratjes. 1 per wijk... :lol:
De chauffeur kwam met een collega-chauffeur, om hem voor te stellen, want a.s. donderdag moeten ze heel heel erg veel post afleveren bij de bezorgers, en dan rijden ze met meer wagens, zodat diegenen die laat in de route zitten, de post ook door de hoeveelheid niet zo laat aangeleverd krijgen. (Y)
:roll: :roll: De vaste chauffeur zei het er nog nadrukkelijk bij.
Kunnen we het nu lekker af met weinig post, om vast uit te kijken naar de enorme vracht voor a.s. vrijdag. :)
cron