Re: KNJ!

75
Het blijft gelukkig zacht weer dus kom maar op met die kerstpost.

Nee ik ben geen winterfan , die vieze ertensoep, hache en olie luchten doen me eerder hard weghollen bah!

Re: KNJ!

76
Vandaag zou de drukste dag moeten zijn. Je zou denken dat alle zeilen dan worden bijgezet. Maar toen de laatste bezorger zijn post aangeleverd kreeg was het al bijna donker!! Heb hem maar 'even' geholpen. Zo werd het toch nog half zeven.

Re: KNJ!

77
denieuwe schreef:Vandaag zou de drukste dag moeten zijn. Je zou denken dat alle zeilen dan worden bijgezet. Maar toen de laatste bezorger zijn post aangeleverd kreeg was het al bijna donker!! Heb hem maar 'even' geholpen. Zo werd het toch nog half zeven.
half 7!! Pfff. Wat netjes dat je geholpen hebt.

Re: KNJ!

78
@denieuwe: wat slecht dat ze daar niet op in spelen. Bij ons zijn in ieder geval voor buiten extra kersthulpen ingezet, zodat mensen die normaal twee wijken lopen er nu maar een doen. En afgelopen vrijdag zag ik een naam van een voorbereider op een tas staan die - bij mijn weten - normaal alleen de didoza werkt (extra ingeroosterd dus).
Aanlever-tijden zijn bij ons nog steeds tussen half elf en elf voor de ochtendwijken en tussen half een en een voor de middag-wijken.

Re: KNJ!

79
sunbow schreef: Aanlever-tijden zijn bij ons nog steeds tussen half elf en elf voor de ochtendwijken en tussen half een en een voor de middag-wijken.
Moet zeggen dat de rest van de week beter geregeld was: extra (ochtend)rit voor de wijken die al klaar zijn en, sms-je als de chauffeur onderweg is.

Vandaag was lekker ouderwets buffelen; zeven uur non-stop. (Er viel iemand uit) En wat een weer weer!!
cron