Re: KNJ!

41
Had vandaag wel 4 tassen post en 2 tassen hah voor de ochtendwijk maar dat heeft meer met de grootte van de wijk te maken. Middagwijk was in tweeën gedeeld maar dat was denk ik dezelfde aantallen.

Re: KNJ!

42
Vandaag 3 tassen post voor 3 wijken en dan nog 3 tasssen h.a.h. Was te doen dus. Behalve kerst post ook al het nieuwe jaar bezorgs. nl. Donald Duck, Libelle en okki en taptoe alle maal 1e nummers. Het jaar is nog niets eens om. H.M. was ook weer voooruit, de Spring catalogus, het is nog winter. Wel veel kerstkaarten, soms wel tien op een adres.

Re: KNJ!

43
Hier juist opvallend weinig tot geen kerstkaarten.
Denk i.d.d. dat ze de abonnementen "veilig" hebben gesteld en de "onbelangrijke" kerstkaarten voor donderdag hebben bewaard :o

Re: KNJ!

44
Wij hebben vandaag van de post alleen maar kerstkaarten gekregen en hier zijn de tijdschriften waar we een abonnement op hebben, zoals de DD en de Tina niet bezorgd. Misschien is het plaatselijk? We kregen vandaag trouwens ook hah in een plastic folie van Postnl; Gamma en C1000 samen in een plastic folie. En dat op een maandag! Je zult maar 5 wijken hebben zoals de meesten hebben op het depot waar ik destijds voor Postnl werkte. :o

Re: KNJ!

48
Ik loop nog helemaal krom van die zware Peter-Hahn-boeken in mijn schoudertas en dat met van die kleine gleufjes op enkelhoogte. Zou er iemand zijn die ze een keer doorbladert?

Re: KNJ!

49
Hier ook een normale donderdag, wel zware poststukken o.a H&M, weinig kerstkaarten. Voor de ochtendwijk 3 tassen (is normaal op donderdag), voor de middagwijk ook 3 tassen (weet niet of dat normaal is voor donderdag, ik val in voor een zieke ben normaal vrij op donderdagmidddag). Het was goed te doen.

Re: KNJ!

50
denieuwe schreef:Ik loop nog helemaal krom van die zware Peter-Hahn-boeken in mijn schoudertas en dat met van die kleine gleufjes op enkelhoogte. Zou er iemand zijn die ze een keer doorbladert?
mijn moeder.
cron