Re: KNJ!

52
willemien schreef:Hier ook een normale donderdag, wel zware poststukken o.a H&M, weinig kerstkaarten.
Hier ook ;)
Als de H&M er niet bij zou zitten was het niet eens de moeite om te bezorgen :mrgreen:
Waar ik elk jaar een tas of 10-12 had moest ik het nu doen met 2 tassen (546 adressen/rijtjeshuizen)
Zonder H&M zou het in de schoudertas passen.

Re: KNJ!

53
Eerlijk gezegd vond ik achteraf gezien die hele KNJ-periode maar een slappe bedoeling! Leek meer op een DiDoZa week met af en toe wat extra envelopjes...althans in de regio Zuid-oost. 8-)

Re: KNJ!

55
Hier ook :-) Op de daldagen was ik soms wat langer bezig, maar zwaar kon je het echt niet noemen. Minder druk dan anders zelfs, omdat de bezetting (voor het eerst in maanden) in orde was... Achteraf gezien hadden er best wat mensen vrij kunnen zijn. Maar goed, beter zo dan andersom. Ben benieuwd hoeveel kerstkaarten er vandaag nog komen :-)

Re: KNJ!

56
Gelukkig nieuwjaar

Ik kan pas vanmiddag beginnen. De hele knj is ook hier -Zuid-West- rustig verlopen. Kerst is voorbij, het nieuwejaar is begonnen. zou er nieuwjaarspost zijn. De speciale zegels zijn toch nog geldig.

Over speciale zegels gesproken, PostNL heeft een zegel uitgegeven van Reinier Paping . Wanneer komt er zegel met Postbezorgers....

Re: KNJ!

59
Nou logisch dat men bij Postnl weinig post had. Er is blijven staan. :o In ieder geval in deze regio. Wij kregen (als ontvanger) vandaag post dat al de 21ste december verstuurd was; Aegon, Nuvema (een uitvaartmaatschappij met polis) en nog wat andere dingen zoals een Kerstkaart met stempel 18 december 2012. :(

We hadden trouwens vandaag (nee gisteren eigenlijk al) de tv-gids moeten krijgen, maar die zat er dan weer niet bij.

Re: KNJ!

60
Blij dat ik in mijn eigen wijk bezorg ;-)

Bij ons (regio Arnhem) zijn nu 'depot-oudsten' aangesteld, die (o.a.) de depots checken aan het eind van de dag. Een gerust gevoel dat er niks meer ongemerkt blijft staan...
Toch is hiermee niet alles te ondervangen. Soms heb ik een vaag vermoeden dat bepaalde lieden post mee naar huis nemen, om de volgende dag te bezorgen, of nog later. En helaas blijken deze vermoedens achteraf meestal te kloppen. Uiteraard zie je zo iemand niet meer terug, als het eenmaal aan het licht gekomen is. Maar voor de klant is het dan al te laat.
cron