Re: Netwerk VSP > Spotta

2
@postgirl

Netwerk VSP bezorgt huis-aan-huis het Spotta folderpakket in heel Nederland.

Telefonisch contact voor klachten bij netwerk vsp:
030 - 264 36 36
ze noteren jouw gegevens, desnoods anoniem, als je dat wil bellen ze je na een maand terug
of de klachten zijn afgenomen.
zo niet.. dan is er opeens een nieuwe bezorger. dus het werkt wel.

maar , dan heb ik de bezorger echt al 1 -3 keer gevraagd het beter in de bus te willen doen.
rekening houdende met de andere postbedrijven en om de kerstgratificatie niet mis te lopen
dat laatste werkt nog het best.
Laatst gewijzigd door Carla41 op 20 nov 2013, 14:17, 2 keer totaal gewijzigd.

Re: Netwerk VSP > Spotta

5
Netwerkvsp blijft gewoon Netwerkvsp. Spotta is gewoon reclame voor het feit dat je op je tablet of iphone de applicatie spotta kan downloaden zodat je daar ook de folders kan lezen als je onderweg bent. Kun je meteen zien waar iets het voordeligst is. :lol: Je kon de spottasticker op je tas half over de naam Netwerkvsp plakken. Bij mij is Netwerkvsp gewoon ook deels te zien want daarvan krijg ik het salaris en ze nemen gewoon op met Netwerkvsp als je ze belt. Dat weet ik omdat ik ook voor ze loop. Folders en kranten.

Re: Netwerk VSP > Spotta

6
De naam Spotta staat ook op de folderpakketten. Ik heb maar een nee-nee sticker genomen, want ik werd gewoon overspoeld met die zooi. Laatste keer zo'n Spotta-pakket met de dikte van 2 telefoonboeken! Geen wonder dat het ingesealed is, dan kunnen de bezorgers het gewoon voor je voordeur leggen, want die pakketten zijn zo dik dat ze bij menig adres niet eens meer in de bus passen.

Re: Netwerk VSP > Spotta

7
@newman

betekent dat ook dat Axender, die van de losbladige folders langzaam aan leegloopt?
je zou toch zeggen dat ook Vsp de maten van een brievenbus moet kennen en weten
dat er een max is aan de dikte van het pakket.

Mischien als er veel , heel veel klachten binnenkomen over de dikte van het pakket
dat deze wordt aangepast aan de gangbare brievenbussen.
ik heb gelukkig een Nee?Ja sticker.
wel het plaatselijke weekblad maar geen reclame troep.

Re: Netwerk VSP > Spotta

8
Carla41 schreef:@newman

betekent dat ook dat Axender, die van de losbladige folders langzaam aan leegloopt?
je zou toch zeggen dat ook Vsp de maten van een brievenbus moet kennen en weten
dat er een max is aan de dikte van het pakket.

Mischien als er veel , heel veel klachten binnenkomen over de dikte van het pakket
dat deze wordt aangepast aan de gangbare brievenbussen.
ik heb gelukkig een Nee?Ja sticker.
wel het plaatselijke weekblad maar geen reclame troep.
Axender? Wie zijn dat nu weer? Ik ken naast VSP eigenlijk alleen de Schakel en Buijze Pers. Maar het zijn wel steeds grotere hoeveelheden folders, heb ik het idee. Ik liep vroeger ook folders (20 jaar geleden), die je dan zelf nog tot pakketjes moest vouwen, maar meer dan 10 verschillende had je zelden. In die Spotta-seals zitten er soms wel 30!

En als je ook ziet wat die bezorgers tegenwoordig mee moeten zeulen! Je ziet wel eens in voortuinen enorme stapels liggen, volgens mij moeten ze 6x fietsen om het mee te krijgen. In mijn tijd (opa vertelt) paste het eigenlijk altijd wel in 1 a 2x, maar toen je niet meer hoefde te vouwen hebben ze dat gecompenseerd door die wijken 3x zo groot te maken. Ik had destijds een wijk met 200 adressen, uurtje vouwen, uurtje lopen, en dan had ik meestal 20 a 30 gulden. Toch leuk voor een 13-jarige. Benieuwd wat die bezorgers van Spotta verdienen, zal wel niet veel wezen.

Re: Netwerk VSP > Spotta

9
De folderpakketten zijn nu zo dik i.v.m. de aankomende feestdagen.
Axender loopt echt niet leeg.
Hun folders stoppen ze tussen het zondag krantje de Bode.
Laatst telde ik wel 19 folders, en die moeten de bezorgers er zelf nog tussen stoppen.
Als je wijk 300 adressen telt moet je 300 stapels maken van 19 folders en die in 300 krantjes steken.
Dus in totaal 5700..... :shock:
Hoeveel verdient dat?
cron