Re: Netwerk VSP > Spotta

25
opdedeurmat.nl schreef:Mag ik vragen: wat zouden jullie een redelijke prijs vinden voor het (eenmalig) bezorgen van 1000 flyers (kaartjes, in een keer mee te nemen)? Of is het beter een uurloon af te spreken? Het is wel gewoon een woonwijk, geen kilometers afstand.
Ik heb voor een boekhandel gewerkt en ik denk tussen de €10 en €15 want dan mats je al de winkelier
want zij moeten bedrijven het dubbele betalen.
Werkt voor:
Sandd, Spotta en [RVZH] (Reclame verspreiding haaglanden/De Posthhorn (Axander)

Re: Netwerk VSP > Spotta

28
Cray schreef:
opdedeurmat.nl schreef:Mag ik vragen: wat zouden jullie een redelijke prijs vinden voor het (eenmalig) bezorgen van 1000 flyers (kaartjes, in een keer mee te nemen)? Of is het beter een uurloon af te spreken? Het is wel gewoon een woonwijk, geen kilometers afstand.
Ik heb voor een boekhandel gewerkt en ik denk tussen de €10 en €15 want dan mats je al de winkelier
want zij moeten bedrijven het dubbele betalen.
Maar 1000 adressen (zonder flats), daar ben je toch wel behoorlijk wat uurtjes mee bezig? En daar gaat dus nog belasting van af, als het goed is (weet nog niet of het goed is ;-) ). Voor 10 - 15 euro huren ze maar een kleinkind in, wil de markt ook niet helemaal verpesten.

Re: Netwerk VSP > Spotta

29
Ik werkte zwart dus dat helpt niet maar
ik ben gewend aan Axender prijzen 500x4 folders voor €5 de enige reden dar ik nog voor Axender werk is dat ik bij december kaartjes voor de weekrant beloningen tot €50 per adres krijg (heel veel rijke ouderen) maar man man man wat wordt ik onderbetaald elke post die ik lees wordt het er veder ingewreven!

kan ik ergens mijn recht halen?

Afbeelding van overzicht: deze week hield de "folderpakket" 4 verschillende folders in en die zitten dus los in elkaar van klein tot groot formaat dus ze vallen constant uit elkaar moet ik weer bukken bij elkaar rapen... http://i.gyazo.com/176b3fa96f01f566eee977a7ba990a35.png
Werkt voor:
Sandd, Spotta en [RVZH] (Reclame verspreiding haaglanden/De Posthhorn (Axander)

Re: Netwerk VSP > Spotta

30
@Cray

je recht halen? Zo lang mensen folders blijven bezorgen, zullen deze vergoedingen worden betaald.
Een krantenwijk 6 dagen per week een uurtje verdient Echt beter dan die folders.
Sandd verdient beter dan folders./Krantenwijk
Postnl verdient beter folders./ Krantenwijk

Postnl bezorgen verdient beter dan ||Sandd bezorgen?


niet bij de post zijn maar bijvb schoonmaken verdient weer beter...
eigen baas zijn, directeur zijn verdient nog beter!
cron