Re: Netwerk VSP > Spotta

31
Cray schreef:Ik werkte zwart dus dat helpt niet maar
ik ben gewend aan Axender prijzen 500x4 folders voor €5 de enige reden dar ik nog voor Axender werk is dat ik bij december kaartjes voor de weekrant beloningen tot €50 per adres krijg (heel veel rijke ouderen) maar man man man wat wordt ik onderbetaald elke post die ik lees wordt het er veder ingewreven!

kan ik ergens mijn recht halen?
Ik zou het ook niet weten, Clay. Zolang er nog mensen zijn die het ervoor doen kunnen ze ermee doorgaan, vrees ik. Als je gastarbeider of crimineel bent zou het land misschien te klein zijn, maar anders word je verondersteld gewoon te traag te zijn. Ik lees dat de politiek er mee bezig is (betaling onder minimum loon), maar voor bijbaners zal het geen vaart lopen. De enige mogelijkheid is dan iets beters te zoeken.

Re: Netwerk VSP > Spotta

32
Ik ben op maandag voor Sandd aangenomen dus dan verdien ik meer
maar ik ben 16 dus ik mag niet teveel verdienen want dan gaat de kinderbijslag weg en moet ik met de belastingdienst gaan praten.

Maar het houd mij fit en bezig want ik ga alleen in de middag naar school wegens ziekte
Dus PostNL en ochtend/middag krant is net iets te verantwoordelijk voor mij Sandd is maar 2x per week met flexibele tijden maar DE krant heeft altijd een vaste tijd en Postnl is meestal de hele week lang.

En hoe wordt ik aan de Sandd forums toegevoegd ik heb via "contact"een mailtje gestuurd maar geen antwoord.
Werkt voor:
Sandd, Spotta en [RVZH] (Reclame verspreiding haaglanden/De Posthhorn (Axander)

Re: Netwerk VSP > Spotta

33
Cray schreef:Ik ben op maandag voor Sandd aangenomen dus dan verdien ik meer
maar ik ben 16 dus ik mag niet teveel verdienen want dan gaat de kinderbijslag weg en moet ik met de belastingdienst gaan praten.
Als je 16 bent zit er nog groei in je inkomsten, dat scheelt. En het is een gezonde bezigheid, moet je maar denken. Twee dagen in de week is misschien te overzien. Overigens zoekt PostNL meestal mensen voor dinsdag, donderdag en zaterdag, of alleen de zaterdag, bijna nooit meer de hele week.

Het kan even duren voor je toegelaten wordt op het Sandd-gedeelte. Hebben/hadden meer mensen last van.

Re: Netwerk VSP > Spotta

36
Maar ik werk voor:
Spotta €12x4=€48
Axender €13x4=€52
Sandd €20x8=160
Google €70

Is totaal €330 maandelijks dus ik moet wel gaan oppassen dus bij PostNL
moet ik nog 2 jaar wachten tot ik een baantje ga aanvragen.
Werkt voor:
Sandd, Spotta en [RVZH] (Reclame verspreiding haaglanden/De Posthhorn (Axander)

Re: Netwerk VSP > Spotta

37
Cray schreef:Maar ik werk voor:
Spotta €12x4=€48
Axender €13x4=€52
Sandd €20x8=160
Google €70

Is totaal €330 maandelijks dus ik moet wel gaan oppassen dus bij PostNL
moet ik nog 2 jaar wachten tot ik een baantje ga aanvragen.
Hoe krijg je het allemaal voor elkaar.
Echt geen slecht bedrag.

Re: Netwerk VSP > Spotta

39
Bij Google zit ik voornamelijk Advertenties bij filmpjes plakken ik heb 18 kanalen in mijn beheer (1,7 miljoen views) ik zou in principe een substantieel geldbedrag per maand kunnen verdienen als ik er elke dag aan werkte maar met de kinderbijslag en mijn school zit ik toch liever te bezorgen in de frisse lucht!

En dit zijn filmpjes die ik zelf maak [portfolio van het beste van 4 van mijn eigen kanalen]: https://www.youtube.com/user/crayvanzutphenfilm/videos
En ik ben ook nog bezig met een documentaire over oostduinlaan 75 daar wordt een gigantische kantoorpand omgebouwd tot luxe flats,
Werkt voor:
Sandd, Spotta en [RVZH] (Reclame verspreiding haaglanden/De Posthhorn (Axander)

Re: Netwerk VSP > Spotta

40
Cray schreef:Maar ik werk voor:
Spotta €12x4=€48
Axender €13x4=€52
Sandd €20x8=160
Google €70

Is totaal €330 maandelijks dus ik moet wel gaan oppassen dus bij PostNL
moet ik nog 2 jaar wachten tot ik een baantje ga aanvragen.
Wat leuk dat je zoveel kunt! Dan kan je ook nog eens toedeloe zeggen als het je echt niet meer aanstaat.
cron