mijn eerste VSP klacht

1
Ik krijg zojuist per e-mail mijn allereerste klacht van VSP. (ik werk daar al 6 maanden).
Zou het kunnen dat ze nu een steekproef doen omdat ik opslag heb gevraagd?

Wel een raar bericht trouwens... vragen mij, wat is de reden van niet bezorgen, en specificeren niet eens waar het om gaat? Welk adres?
En vervolgens zeggen ze dat ik bij elk niet bezorgd poststuk meteen moet bellen? huh? Die orders heb ik nooit gehad? Moest gewoon een sticker er op plakken en retour chauffeur geven?

lees maar:

Goedemiddag Mevrouw Afana Syeva,


Om onze kwaliteit te waarborgen, wordt onze kwaliteit gemeten door een panel.

Er is in week 4 geconstateerd dat een poststuk bij een klant niet ontvangen is. Kan dit kloppen?

U weet dat het belangrijk is dat u altijd allen poststukken bezorgd?

Wat is de reden dat dit poststuk niet bezorgd is?

U begrijpt dat wij dit zonder goede reden niet kunnen tolereren omdat dit klachten genereert en dit onze klanten kan kosten.



Wij hopen dat dit in ieder geval niet meer voorkomt.

En mocht er een keer iets voorkomen dat u niet kunt bezorgen, wilt u dan de bezorgservice op tijd bellen.



Omdat dit een eerste melding is wordt dit geregistreerd in uw dossier.

Wij gaan uw wijk steekproefsgewijs controleren op daadwerkelijke bezorging.

We hopen dat er in de toekomst geen aanleiding meer is voor verdere klachten.



Graag wil ik u ook verzoeken om een juist telefoonnummer aan ons door te geven zodat wij u telefonisch kunnen bereiken.

Re: mijn eerste VSP klacht

2
Ik heb gevraagd of ik nu echt bij elk poststuk die ik niet kan bezorgen moet gaan bellen, wat ik uit het vorige bericht begrijp.

antwoord:
U hoeft het te bellen om elk poststuk dat niet beozrgd kan worden.

eh...
wat? :?:

En dat zijn ongetwijfeld mensen die een stuk beter als ons betaald krijgen, denk ik?

Re: mijn eerste VSP klacht

3