Depothouder(s)

1
In September ben ik over gegaaan van Vsp naar van Van Leen Service (vroeger DHL depothouder) dat Service kan je eigenlijk wel vergeten. :twisted:
Wat ik vroeger met hun als depothouders meegemaakt heb was ook eigenlijk ook niet al te best(lees dhl depothouders),
we (mijn dochter had ook een wijkje)waren toen blij dat er hier in Waddinxveen een depot weer kwam waar we onze post vandaan kregen. :D
Nu DHL niet meer bestaat was ik blij dat ik ook bij VSP een wijk had en zodoende toch mijn bijverdienste kon voor zetten,als was dit wel minder dan bij DHL.
Toen ik hoorde dat VSP het allemaal naar andere depots gingen en toen de naam Van Leen Service (VLS)weer in beeld verscheen dacht ik okè (met een zucht),het moet maar weer zo zijn. :?
Toen het bericht te horen kregen dat VSP er helemaal mee stopten dacht ik eigenlijk niet dat er geen post zou komen bij VLS,helaas ook dit heeft gevolgen voor hun dus ook geen post meer.
Dus ook voor mij niets meer per 11 december.
Ik zou 11 december mijn laatste post gaan rondbrengen,nu werd mijn dochter gebeld op 11 december maar we wisten niet dat dedepothouders( voor ons een onbekend nummer) dit waren tot dat ik s`avonds nog post had gehad belde ik het depot met de vraag waar blijft mijn post?(3 wijken)
Nu bleek dat ze hadden naar mijn dochter gebeld (mobiel) of wij het zelf kwamen halen, ik heb geen auto dus kom het maar brengen uit Zoetermeer.
Okè ze zouden het Donderdag komen brengen!
Maar Donderdag geen post s`avonds een mail geschreven naar VLS,met het huis telf. nummer zodat ze ons thuis konden bereiken en natuurlijk de vraag waar blijft mijn post?
Vrijdag geen mail of een belletje geweest, `s middags gebeld naar het depot Geen gehoor.
Ik weet dat ze ook pakketjes rondbrengen voor Selktvracht dus ik zaterdagochtend gebeld toen kreeg ik medewerker aan de telefoon die zij hier niets vanaf te weten,okè.
Intussen was ik het al spuugzat om zo behandeld te worden door hun :twisted: en
Maandag gebeld met het depot,hoe zit dat met mij post?
Antwoord we hebben het terug gestuurd want het was zo weinig????
3 wijken en dan zo weinig??? Jullie begrijpen dat ik hier mij vraagtekens bij zet.Retourpost van 2 weken terug staat ernog vorige week elke dag buiten gezet (af gedekt tegen de regen) en s`avonds weer naar binnen.
Nu deze week zouden ze de bakken en de retourpost op kommen halen (maandag) het blijft nu buiten staan!
Dus aan ieder die in de buurt woont van Zoetermeer je bent gewaarschuwd ga niet meer werken voor VLS dat Service kan je eigenlijk wel vergeten. :twisted:


Nu dit jaar zijn er 2 bedrijven gestopt met post zowel DHL en VSP nu heb ik mijn aangemeld voor een vrijdag bij Sandd ,maar in Waddinxveen hebben ze een luxe probleem meer bezorgers dan open wijken en zeker als je alleen de vrijdag wil lopen.
In tussen mijn vrouw helpen met haar wijk op de vrijdag en lekker gaan genieten van de Laatsate dagen van een jaar waar veel gebeurd is zowel op post gebied als privè.
Iedereen een prettige kerstdagen , goed post jaar toe gewenst en gelukkig gezond 2012 (Y)
Groetjes Ben
cron