Re: Jaaropave onderaannemer VSP ??

21
Annelies1958 schreef: JIj vind het vreemd dat ik een verschil vind tussen 7 !! opgetelde bedragen van Martens en van mij
De eindafrekening 2011 zit bij de loonstrook januari 2012, ik denk dat je die verschillen eens naast elkaar moet leggen.
Dan ziet je jaaropgaaf er heel anders uit, die mag je voor de opgave 2012 weer gebruiken.
"Makkelijker kunnen we het niet maken is de slogan "

Re: Jaaropave onderaannemer VSP ??

22
88CE schreef:
Annelies1958 schreef: JIj vind het vreemd dat ik een verschil vind tussen 7 !! opgetelde bedragen van Martens en van mij
De eindafrekening 2011 zit bij de loonstrook januari 2012, ik denk dat je die verschillen eens naast elkaar moet leggen.
Dan ziet je jaaropgaaf er heel anders uit, die mag je voor de opgave 2012 weer gebruiken.
"Makkelijker kunnen we het niet maken is de slogan "
Hoi 88CE,

Als je goed had gelezen had je gemerkt dat ik via een onderaannemer hebt gewerkt (dus niet rechtstreeks bij VSP) en nog nooit een loonstrook/brief heb ontvangen. Geen eindafrekening iod. Dan ben je afhankelijk van bijv. een jaaropgave.
Groetjes, Annelies

Re: Jaaropave onderaannemer VSP ??

24
Ik neem aan dat ze naar de bijschrijvingen van de bank heeft gekeken? Volgens mij heeft Annelies 7 maanden voor die onderaannemer gewerkt. Ik neem aan dat die onderaannemer dan ook die 7 maanden uitgespecificeerd heeft op die jaaropgave, anders zou ik ook niet weten hoe je aan die 7 verschillen kunt komen.

Re: Jaaropave onderaannemer VSP ??

25
Hoi allemaal,

Ik heb geen 7 verschillen ontdekt.
Ik heb een verschil tussen de som van mijn "7 ontvangen uitbetalingen" en hun totaal (van 7 gedane uitbetalingen aan mij) op de jaaropgave.
Daar zij totaal niks afdragen aan premies, belasting of wat dan ook, zou het bedrag van de jaaropgave gelijk moeten
zijn aan de soms van mijn 7 ontvangen betalingen .... toch ?
Groetjes, Annelies
cron