Re: Blokkeren van post: Post Filter

21
@vzo

richt die autoreclame aan het postbusnummer van dit bedrijf.
moet jij eens opletten hoe snel ze ermee stoppen. elke keer strafporto van 2 euro dat willen ze niet.

maar als die reclame aan jou geadresseerd is kan je dat ook via filter.nl stopzetten.
gewoon de betreffende sector.. aanklikken. (Y)

Re: Blokkeren van post: Post Filter

22
verzendenenontvangen schreef: Als iemand naar jouw toegaat en in huilen uitbarst dat hij of zij weer post heeft ontvangen van zijn of haar partner overleden is dan kun je ook een stukje service verlenen die iets verder gaat dan het standaard door te wijzen op postfilter.nl te gaan kijken om dit soort problemen te voorkomen.
Ik ben postbezorger, geen sociaal maatschappelijk medewerker ;)
Straks heeft die persoon geen pc/internet, wat dan ?
Mag ik dat thuis voor hem/haar gaan regelen, of moet ik ze door verwijzen naar jou :roll:

Re: Blokkeren van post: Post Filter

23
verzendenenontvangen schreef:Ik zelf ontvang ook steeds ONGEWENSTE post van auto reclame. Tig keer retour gestuurd maar ze blijven me ermee lastig vallen. Ik ga niet wachten opdat ik postbezorger van mijn straat tegenkom. Nee ik stuur die rommel retour via de oranje brievenbus. Aangezien dat kennelijk geen nut heeft verwijder ik het logo van de post aanbieder alsmede de code. Dus volgens jouw is dat dus strafbaar? Welke wetsartikel staat dat? Nadat poststuk bezorgd is mag ik ermee doen wat ik wil!
Misschien kun je beter ook met koeienletters op de post schrijven: Retour naar auto reclame. Dit is ongewenst post, svp uitschrijven. En eventueel retouradres bij schrijven. ;)
88CE schreef:Niemand trekt jouw teksten uit elkaar V&O
Je plaatst iets op een bezorgersforum in een context dat het "ons" aan zou gaan.
Plaats dit soort info dan op een consumentensite, die hebben misschien baat bij jouw "oplossingen".
Hou toch op.. Ik vind het soms wel interessant wat VenO plaatst. Als het jou niet interesseert, lees je het toch niet??
ex Sandd Postbezorgster

Re: Blokkeren van post: Post Filter

24
postgirl schreef: Hou toch op.. Ik vind het soms wel interessant wat VenO plaatst. Als het jou niet interesseert, lees je het toch niet??
Heb ik gezegd dat ze geen interessante dingen kan schrijven ?
Niemand gaat bepalen waar en hoe ik reageer.
Als je iets plaatst kun je reactie verwachten, als dat niet in jouw straatje past heb je pech (Y)

Re: Blokkeren van post: Post Filter

25
Tuurlijk actie is reaktie.
betreffende V en O, ja ze of hij komt ook met goed e topics maar ook met zaken die totaal niets met de post te maken hebben, grote flauwekul om die hier te posten. Dus ja dan komt de reaktie!!

Ik zie hem haar of zij zitten met een doos Kleenex troostend bij een jankende bewoner met de zoveelste Bon Prix voor zn overleden vrouw.....

Re: Blokkeren van post: Post Filter

26
Zo heb ik wel eens 2 jaar geprobeerd om een poststuk terug te sturen van een overleden kennis van mij! De huidige bewoner stuurde de post steeds naar de nabestaanden, die mij dan weer aanklampten om nou eens alsjeblieft die post terug te sturen! Uit wanhoop heb ik het eens in de Post.nl-bus gedaan, want Sandd luisterde niet. Je zou verwachten dat ze daar een aantekening van maken of zo. Ik ben ook wel een bedreigd door een meneer: 'Jij stopt dit in de Post.nl-bus, ik wil die troep (Postcodeloterij) niet meer!!'.
In principe bezorg ik op adres, niet op naam. Maar ik kom zoveel briefjes op deuren tegen, met: Post van nummer huppelepup graag bezorgen op nummer tig (achterbuurvrouw was gaan samenwonen met de achterbuurman) en als het zonneklaar is dat het huisnummer is omgedraaid, bezorg ik het daar. In dat geval ging het om mijn buurvrouw, dat poststuk kon daar niet goed zitten. Toen ik verder sorteerde, zag ik dat de naam overeenkwam met het nummer dat de 2 laatste cijfers omgedraaid had. Weet ik iets niet zeker, dan hebben ze pech en dan bezorg ik het daar. Ik kreeg ooit eens ruzie met een mevrouw die niet hard kon maken dat zij de post van de buren mocht ontvangen: 'Geef aan mij de post van nummer zoveel, ik moet daar toch naar binnen, anders moet ik weer bukken!' :roll: Dat vertikte ik; ik heb het bij dat nummer in de bus gedaan, gaat ze maar lekker bukken! :mrgreen:

Re: Blokkeren van post: Post Filter

27
@souliesandd

Sandd is niet degene die op dat adres heeft gewoond .

Sandd geeft alle retour post met reden vermeld, digitaal door aan de bedrijven.
deze geven dan aan of ze de post nog fysiek willen terugontvangen of dat het mag worden vernietigd.
dus ook aan de postcodeloterij.

maar als deze haar adressenbestand slechts 1 x per jaar/ 2/5/10 jaar wil opschonen
blijft sandd deze post ontvangen en krijg jij het weer in je bakken.

en mijn ervaring is dat nabestaanden
wel selectief de bank/zorgverzekeraars/ magazines een overlijdensbericht sturen maar
goede doelen/ postorderbedrijven e.d. worden vaak vergeten.
cron