ING vraagt nogmaals bevestiging bankafschrift via post

1
Hoewel ik vanaf het begin aangegeven heb dat ik de bankafschriften van de ING bank via de post wens te ontvangen word ik hiervoor nogmaals gevraagd. Als ik niet reageer dan krijg ik voortaan de bankafschriften niet meer via de post. Dus als je eenmaal ergens voor gekozen hebt moet je dat later nog een keer doen. Ik vind dat niet klantvriendelijk. De achterliggende reden begrijp ik wel, de bank wil af van de papieren bankafschriften.

Re: ING vraagt nogmaals bevestiging bankafschrift via post

2
verzendenenontvangen schreef:Hoewel ik vanaf het begin aangegeven heb dat ik de bankafschriften van de ING bank via de post wens te ontvangen word ik hiervoor nogmaals gevraagd. Als ik niet reageer dan krijg ik voortaan de bankafschriften niet meer via de post. Dus als je eenmaal ergens voor gekozen hebt moet je dat later nog een keer doen. Ik vind dat niet klantvriendelijk. De achterliggende reden begrijp ik wel, de bank wil af van de papieren bankafschriften.
Ik vind het goed dat je erop staat hoor. Inderdaad niet klantvriendelijk van ze om zo te reageren.
Onlangs wilde de Belastingdienst dingen weten waarvoor ik bankafschriften moest produceren.
Ik ontvang die allang niet meer per post en ik dacht: "even downloaden".
Nu bleek dat ik niet meer zover terug kon gaan met het opzoeken van de afschriften. :?

Re: ING vraagt nogmaals bevestiging bankafschrift via post

3
Ik weet niet of anderen dit ook herkennen? Wanneer ik op mijning.nl de bankzaken bekijk zie ik zaken over het hoofd. Wanneer ik het rustig met bakje koffie de papieren bankafschriften bekijk, vallen mij eerder zaken op. Bijvoorbeeld een dubbele boeking.

Mensen die graag bankafschriften willen behouden kunnen naar http://www.mijning.nl gaan en dan vervolgens optie Papieren afschriften te kiezen onder het veld Mijn gegevens en instellingen. Mocht u de optie niet vinden toets dan control (ctrl) + f tegelijk in. U ziet dan een nieuw zoekveld. Tik daar papier in en dan gaat de browser gelijk naar dit trefwoord toe. Vervolgens ziet u een overzicht en daarbij kunt u het gene wijzigen wat u dus niet wilt.

ING verzend de post zowel via Sandd als via PostNL. Dus mochten jullie berichten ontvangen dat een geadresseerde zegt dat hij of zij geen bankafschriften meer ontvangt kun je diegene daarop attenderen. Het voordeel hiermee dat de geadresseerde weer blij is en jij weer meer post kunt bezorgen.
cron