Re: Moeilijke pijnigende brievenbussen

25
Je bent niet de enige die zich openhaalt aan H&M vrees ik.
Ik ging eens met een collega mee naar H&M om kinderkleertjes uit te zoeken.
Toen zij een een jasje en een broek had uitgezocht, moest ik haar erop wijzen
dat er vlijmscherpe dunne metalen knopen aan zaten.
Uiteindelijk is ze ergens anders geslaagd.

Re: Moeilijke pijnigende brievenbussen

27
postgirl schreef:vrijdag wilde ik post in een brievenbus doen, maar er zat een pakketje van PostNL(volgens mij) in, dus was de gleuf geblokkeerd. Ik heb mijn post maar retour gestuurd, mag mijn invaller het weer proberen de volgende week.
Ik trof een briefje aan op een postbus: of de bezorger pakjes niet HELEMAAL in de brievenbus wou doen, anders kwamen de pakjes binnenin klem te zitten. :lol:

Re: Moeilijke pijnigende brievenbussen

28
Ik ken ze, die krengen. Het leukste zijn degenen die naar binnen openen en dan halverwege de omlijsting van de verkeerd gemonteerde tochtstrook raken, waardoor de klep maar half open gaat. Ettelijke beurse vingers en ingescheurde nagelriemen later heb ik besloten mijn aanpak te veranderen. Je mag post eigenlijk nooit laten uitsteken, maar niet ten koste van alles. Dus bij dergelijke bussen rol ik de post strak op tot een kokertje en ram deze met kracht tegen de klep aan. Met dikke tijdschriften krijg je het dan nog wel naar binnen, maar met een Donald Duckje kom je niet zo ver. Dus die blijft er dan meestal grotendeels uit hangen. Het zij zo. Dan kopen ze maar een fatsoenlijke bus, ipv een soort wolvenklem.

Re: Moeilijke pijnigende brievenbussen

29
Newman schreef:Ik ken ze, die krengen. Het leukste zijn degenen die naar binnen openen en dan halverwege de omlijsting van de verkeerd gemonteerde tochtstrook raken, waardoor de klep maar half open gaat. Ettelijke beurse vingers en ingescheurde nagelriemen later heb ik besloten mijn aanpak te veranderen. Je mag post eigenlijk nooit laten uitsteken, maar niet ten koste van alles. Dus bij dergelijke bussen rol ik de post strak op tot een kokertje en ram deze met kracht tegen de klep aan. Met dikke tijdschriften krijg je het dan nog wel naar binnen, maar met een Donald Duckje kom je niet zo ver. Dus die blijft er dan meestal grotendeels uit hangen. Het zij zo. Dan kopen ze maar een fatsoenlijke bus, ipv een soort wolvenklem.
Niet zo fijn voor degene die na jou iets in die bus moet bezorgen.

Re: Moeilijke pijnigende brievenbussen

30
ike schreef:
Newman schreef:Ik ken ze, die krengen. Het leukste zijn degenen die naar binnen openen en dan halverwege de omlijsting van de verkeerd gemonteerde tochtstrook raken, waardoor de klep maar half open gaat. Ettelijke beurse vingers en ingescheurde nagelriemen later heb ik besloten mijn aanpak te veranderen. Je mag post eigenlijk nooit laten uitsteken, maar niet ten koste van alles. Dus bij dergelijke bussen rol ik de post strak op tot een kokertje en ram deze met kracht tegen de klep aan. Met dikke tijdschriften krijg je het dan nog wel naar binnen, maar met een Donald Duckje kom je niet zo ver. Dus die blijft er dan meestal grotendeels uit hangen. Het zij zo. Dan kopen ze maar een fatsoenlijke bus, ipv een soort wolvenklem.
Niet zo fijn voor degene die na jou iets in die bus moet bezorgen.
Juist wel: doordat "mijn" post er al in steekt, staat de klep al een stukje open.
cron