Re: Ecco schoenen brief, wanneer?

6
Carla41 schreef:@postbode7

is een interne brief voor postnl medewerkers postbode7
kunnen we 3 x per jaar met flinke korting ecco's kopen. (Y)
Ik heb gelezen dat ECCO ook breedtematen voert, maar ik kan ze in Amsterdam nooit vinden.
Ik draag dus Mephisto als ik stevige schoenen aan moet hebben.

Re: Ecco schoenen brief, wanneer?

7
k heb brede voeten, moet bij andere schoenen altijd een maat groter nemen dan ik normaal heb. Dat is heel lastig. Ik hoop dat ze in Arnhem wel Ecco's voor brede voeten hebben. Volgens mij is er een Ecco shop hier in de stad. Kunnen ze misschien een brede maat bestellen.

Misschien kunnen ze dat in winkels in Amsterdam ook? Zou wel extra service zijn. Mijn man heeft ze in Duitsland gekocht. Met brede maat. Heeft ook brede voeten. Hij heeft ze in Oberhausen gekocht. Maar in Duitsland is een eventuele kortingsbon niet geldig, mocht je er een hebben.

Bij de Makro hebben ze ook Ecco trouwens. Heb daar ooit sandalen gehaald.

Re: Ecco schoenen brief, wanneer?

9
slagvaardige schreef:k heb brede voeten, moet bij andere schoenen altijd een maat groter nemen dan ik normaal heb. Dat is heel lastig. Ik hoop dat ze in Arnhem wel Ecco's voor brede voeten hebben. Volgens mij is er een Ecco shop hier in de stad. Kunnen ze misschien een brede maat bestellen.
De Ecco-kortingsbonnen van PostNL zijn slechts bij een beperkt aantal verkooppunten geldig, waarvan geen één in Arnhem. Ook krijg je geen korting op korting, zodat je zonder bon (als je goed naar aanbiedingen zoekt op internet) voordeliger uit kunt zijn. Wel op de verzendkosten letten, dat varieert van gratis tot PostNL-tarief. Of gewoon in een winkel kopen natuurlijk. Tijdens een werkoverleg is eens gezegd dat je de kortingscodes ook in online-shops kunt gebruiken, maar dat is mij nooit gelukt. Ik had laatst wel een meevallertje in de online-personeelsshop (waarvoor je geloof ik lid moet zijn van de PV), een paar Ecco's voor 19,95, toevallig een restantje in mijn maat.
cron