Postkarretje te koop

1
Bij deze bied ik mijn postkarretje te koop aan:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hij staat in Apeldoorn.
Ik heb hem alleen als loopkarretje gebruikt, misschien is het ook mogelijk om hem achter de fiets te hangen.
Je kunt de kratten (Sandd) gewoon zo erin zetten, ook met 3 kratten (ca. 35 kilo) loopt hij nog lekker licht.
De afdekking is waterdicht en waait niet gemakkelijk open want ik heb er wat stripjes klittenband tussengezet.

Contact graag via PB.

Re: Postkarretje te koop

2
Dat is een handig ding hoor sssandra. Ook voor mensen die folders en kranten bezorgen. Als het droog is laat je de klep half open en als het regent doe je hem driekwart dicht en de folders/kranten blijven droog en waaien niet weg. Nu heb ik hem niet nodig maar ik kan me voorstellen dat er collega's zijn in de buurt van Arnhem die zo'n ding wel handig zullen vinden. Heb je dat ding zo gekocht of heeft iemand hem in elkaar geknutseld? Hopelijk voor jou komt er spoedig een koper. Maar die wil dan wel de prijs van dat ding weten dus die zal wel reageren.

Re: Postkarretje te koop

3
@postbode7

Ja het ding is echt handig. Zo als je schrijft blijft alles netjes droog. Ik heb hem zo gekocht maar nog wat kleine verbeteringen (klittenband) aangebracht.
Ideaal voor iemand die liever loopt dan fietst of met een wijk waar weinig mogelijkheid is om de fiets goed neer te zetten.
Iemand uit de regio Arnhem zou hem zo met een wat grotere auto kunnen ophalen.
Onderhandelen over de prijs doe ik liever per PB.

Re: Postkarretje te koop

4
Als ik in mijn wijk had gewoond, dan was het wel iets voor mij geweest. Helaas woon ik 20 min. fietsen van mijn wijk af.

Maar als je Ikea's of ander extra spul hebt dan is het wel handig als je hem aan je fiets kunt koppelen.

Wat dat betreft baal ik wel dat ik niet in mijn eigen dorp bezorg.. is inderdaad een superhandig karretje. Ik zal mijn man eens vragen of er een koppeling aan kan.

Re: Postkarretje te koop

6
@opdedeurmat
En dit Arnhems meisje heeft er helaas geen ruimte voor.
Jammer!
Toen ik hem kocht en thuis in mijn schuur wilde zetten kreeg ik ineens een schrik :roll: - hij was te breed voor de schuurdeur. :oops: Maar op de smalle kant, dus met de dissel omhoog en ietsjes kantelen, kreeg ik hem toch naar binnen.
je vindt er vast wel een liefhebber voor!
Dankjewel! ;) Dat zal wel goed komen.

@slagvaardige
Helaas woon ik 20 min. fietsen van mijn wijk af.
Dan zou je er helaas niets aan hebben. Ik ben met dat ding zo'n 6 minuten naar mijn wijk toe gewandeld.

Re: Postkarretje te koop

7
Ik heb zelf zo een karretje. Die kan je met een speciale stang ook aan je fietsbevestigen.
Ik gebruik het als loopkar en het is echt handig met bezorgen vind ik. Er kan zeker 40 kg post in en als het regent is het waterdicht genoeg om de post droog te houden tijdens je bezorgronde
cron