Re: Wie krijgt voorang met postbezorgen PostNL of Sandd?

12
Ach newman; wie gaat dat nou controleren? Als ik met de auto bezorg en ik moet een lastig boerenweggetje of lang bospad op vol met kuilen en ik zie iemand van PostNL met de fiets aankomen vraag ik ook wel of ik de post mee kan nemen. Daar doet hier niemand moeilijk over. Ze zijn zelfs blij als ik het doe. Voor mij is het makkelijker er even heen te rijden dan voor hem of haar. Dat weggetje in het bos is ook niet prettig qua veiligheid. Voor mij is dat met de auto niet zo'n probleem. Maar ik zou daar ook niet graag met de fiets rijden. Echt niet. Het is voor hen een opluchting als ik daar even de post in de brievenbus stop. En dat hoef je toch ook niet te vertellen? Dat is iets tussen jou en die persoon. De volgende keer kan hij of zij jou weer ergens mee helpen. Win win.

Re: Wie krijgt voorang met postbezorgen PostNL of Sandd?

14
Ligt eraan, heb een keer in dorp hier in de buurt gelopen met wat adressen met lange oprit uitgewisseld zodat we beiden niet iedere keer zover hoefden te fietsen, blauw, oranje maakt niet uit, als het maar geen snotneus is die met z'n oortjes in, muziek te hard heeft staan is, die mag even wachten, rest is gewoon hoe het loopt, en ook leuk eens een oncollega gedag zeggen toch?
cron