Re: Bag Viewer adressen vinder werkt niet?

4
verzendenenontvangen schreef:Newman,

Soms staan adressen er niet in. Dan kun je dat doorgeven via dat zelfde systeem. Ik geloof dat hulpdiensten zoals ambulances, brandweer en de politie hier ook gebruik van maken.

Newman kun je de huizen of flat gebouwen wel aan kiezen met alle nummers die daarin behoren? Want dat lukt juist niet.
Ik kan wel gebouwen aanklikken, maar huisnummers staan er niet bij op de plattegrond.

Re: Bag Viewer adressen vinder werkt niet?

9
verzendenenontvangen schreef:Volgens mij bestaat deze website nog niet heel lang? Sandd werkt hier ook mee.
Doorverwijzing naar KADASTER site staat er toch duidelijk bij.Site is niet echt up-to -date ; verschillende straten gemeld welke er vreemd genoeg niet op staan; hiermee zou Sandd vlgs mij niet 100% kunnen werken.Bron site bestaat al wel enkele jaren.
Postbezorger Sandd

Re: Bag Viewer adressen vinder werkt niet?

10
Om adressen zeker te weten kun je ze opvragen bij de gemeente. Zij kunnen dan een lijst voor je uitdraaien. Zij geven per slot van rekening de adressen uit. Hier in de stad is ook een pand dat niet beschikt over een adres. Als de houder van het pand geen adres aanvraagt? Dacht dat zo iets zeker wanneer het als bijeenkomstfunctie wordt benut, verplicht is?
cron