Re: Geflipte postbode sloopt dranghekken bij Tour de France

12
Dat las ik. Hij moest zelfs drie lopen doen. En ze hoorden het ook pas de vrijdag ervoor.

Gelukkig nemen veel mensen het voor hem op. Al zijn er ook wel erg veel domme en neerbuigende berichten naar Postnl en hun bezorgers te vinden.

Postnl heeft een excuus geplaatst op facebook. Ja hij had anders kunnen reageren, maar ik heb ook wel begrip. Hij schijnt het een paar keer netjes gevraagd te hebben, maar niemand wilde hem doorlaten. Later zie je gewoon mensen over dat parcours fietsen en ook een keer vooraf. Dus waarom zij wel en hij niet.

Zo zie je maar, er is altijd nog de andere kant van de medaille.

Re: Geflipte postbode sloopt dranghekken bij Tour de France

14
We hadden het er uiteraard vandaag op het depot erover. Het schijnt dat hij op meerdere plekken netjes gevraagd had of hij erdoor mocht. Overal kreeg hij nee te horen. Niemand had begrip voor hem ook al was er geen wielrenner in velden of wegen te bekennen. In zijn geval dus een kilometer omfietsen voor een paar briefjes in 35 graden. Na de derde keer sloegen de stoppen door.

Je hebt wel gelijk Verzenden. Ik had ook de teamcoach gebeld en was ermee gestopt. Zo te zien had hij nog een halve tas met post over. Dan de post maar later bezorgen. Hadden de meesten wel begrip voor gehad.

Re: Geflipte postbode sloopt dranghekken bij Tour de France

18
Op een Postforum er "op Facebook-achtig wijze " van langs geven......wel zo gemakkelijk...... :roll:

Op Facebook heb je zo een "kudde schapen" bijeen ; maar hier toch niet ?

Gefilmd , (met instemming van de bezorger ?) zonder pardon op het web geslingerd ?


@VZO
Teamcoördinator informeren oke.......
maar had Postnl dan geen aangepast bezorgprotocol ivm de TOUR wegafzettingen ?
Postnl had bv ( tot een bepaalde tijd ) oversteekpunten kunnen afspreken met de organisatie van de Tour ;een soort pasjes-regeling. De Post moest toch overal worden bezorgd ?

@SLAGVAARDIGE
Nederlandse taal in woord en geschrift .........." staat dit in de CAO van Postnl " :?:

Hij praat id Engels, maar wie zegt nou dat ie geen NL kan praten / schrijven ?
( tenzij iemand de persoon in kwestie kent )
Het filmpje zegt m.i. niets over de schoolopleiding(en) welke de man heeft doorlopen.
Laatst gewijzigd door fredselekt op 07 jul 2015, 18:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Postbezorger Sandd
cron