Pen frustratie!

1
Heb altijd 2 pennen opzak. Maar beiden schrijven in wit.... De BIG pennen gaan snel kapot is mijn ervaring. Die vallen gewoon uit elkaar.

Laatst een hele reeks pennen gekocht maar helaas die schrijven ook waardeloos. Snap niet dat winkels troep willen verkopen. Niemand die hierover een klacht opmaakt natuurlijk. En zo laten we ons oplichten.

Wie heeft advies voor superieure pennen?

Re: Pen frustratie!

6
Gelpen.
Moet even drogen, maar schrijft altijd. Ook met (vries)kou.
En wil je ten alle tijden, dus ook in regen of tegen muur/plafond oid ;), dan is een pen die altijd schrijft van bijvoorbeeld Inka Pen (zie GOOGLE) een mogelijke oplossing.

Re: Pen frustratie!

8
Inkt in de pen droogt uit onder invloed van contact met lucht, de wat duurdere pennen hebben meestal een beter mechanisme om dit te voorkomen. Als je toch goedkope pennen wilt gebruiken kun je het best met een dopje aanschaffen.

Re: Pen frustratie!

10
@allen hierboven:
Waarom niet gewoon een ouderwets potlood, of mag dat niet?
Schrijft in regen en koude, en loopt niet uit als het nat wordt.
De verzorging van je handschrift is niet een vereiste, zolang het aan de minimale normen van leesbaarheid voldoet imho.

Met de houten variant kun je diep genoeg in het papier drukken dat de ontvanger het ook niet makkelijk kan uitgummen om je oorspronkelijke tekst te veranderen.
Met de hervulbare klikpotloden: die staafjes zijn mij wat te breekbaar.

Ik ben ex- Sandd bezorger en ik onthield altijd gewoon de reden van die paar retourstukken en vulde ze na afloop in.* Maar voor PostNL-ers die moeten idd een brievenbuskaartje achterlaten.

Gerard

* Of van te voren als ik al weet dat het poststuk niet door die ouderwetse muurgleuven van 10 bij 1 centimeter gaat.
cron