Beter is wie folders wil een sticker!

1
Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat als mensen reclame graag willen hebben een sticker hebben in plaats van andersom. Zo kan papierverspilling tegen gegaan worden!

https://denhaag.partijvoordedieren.nl/n ... de-reclame

Zie verder ook:

https://www.partijvoordedieren.nl/news/ ... -aangepakt

Het omzeilen van stickers gaat om de zogenaamde geadresseerde reclame met de tekst ' aan de bewoners van dit adres/pand'.

Re: Beter is wie folders wil een sticker!

3
Ik begrijp jouw standpunt wel. Ik gooi ook 3/4e van mijn folderpakket meteen in de papierbak. Dat is inderdaad verspilling van papier. Als iedereen over een periode zou kunnen aanklikken welke folders hij wil, dan kan dat samengepakt in een envelop met adressticker en wordt het post. "Aan de bewoners van...". Mij best zolang ik het dan maar kan bezorgen. Maar dan krijg je 2 enveloppen van 2 folderbedrijven (Spotta en Axender) met jouw adres in de brievenbus. En veel folderbe-
zorgers (en dat zijn er per bedrijf al duizenden) zouden dan zonder werk komen te zitten. Dat kunnen we toch niet maken. Die jochies en ouderen (zoals ik) kunnen het geld ook goed gebruiken. Wie niet? Maar laten onze klanten van de post er maar niet zo over denken. Dan houden we helemaal weinig post over. En ik ben dol op een heleboel post bezorgen (zeker als het gaaf weer is). Krijg ik helemaal energie van. Maar iedereen die folders wil een sticker zou weer een heleboel stickers met ongezonde lijmlaag opleveren. Is dat goed voor het milieu? Nope. En het levert veel papier op. Stickers zijn toch ook van papier gemaakt. Tja, was is wijsheid?

Re: Beter is wie folders wil een sticker!

8
Carla41 schreef:@bucky
:lol:

nou bucky , ik denk dat ief er een spammer tussenuit gehaald heeft.
maar wat vind jij van :
als men reclame in je huis aan huisblad stopt?

dan heeft de nee/ja sticker toch zn langste tijd gehad?
Dan is dit een slechte bezorger. Heb zelf huis aan huisbladen bezorgt en als er extra reclamefolders bij waren dan mochten deze niet bezorgd worden bij de nee/ja sticker. Wel extra werk maar maakte vaak een klein stapeltje waar ik ze niet ingevoegd had en had deze dan telkens onder op de stapel en pakte er dan 1 van onderop.
cron