Re: Geen huisnummers op de 4 brievenbussen

6
Wat Newman zegt.
Maar ik zou alles consequent in de meest linker doen. Geeft uiteindelijk hetzelfde resultaat.

Dit zal wel bij een tot kantoor omgebouwde villa zijn schat ik zo in. Soortgelijke situatie heb ik ook gehad, toen zaten er tenminste nog bij enkele een sticker op met de bedrijfsnaam. Niet bekend ging steevast in de linker. Nooit klachten over gehad.

Ik zou wel een e-mail o.i.d. (belangrijk) naar je coordinator/teamleider sturen met deze situatie. en waarin je aangeeft wat je gaat doen om hier de post te bezorgen.
Ben je in ieder geval ingedekt mochten er klachten van dit adres komen.

Gerard

edit: typos

Re: Geen huisnummers op de 4 brievenbussen

7
Ik heb de vraag uitgezet bij PostNL wat het beleid is. In de brochure van PostNL over brievenbussen staat als u aan een van deze voorwaarden niet voldoet dan kan uw post als onbestelbaar worden aangemerkt.

De eisen voor de uitvoering en plaats van brievenbussen zijn wettelijk vastgelegd in de Postregeling 2009 (Stcrt. 2009, 61). De volledige tekst kunt u vinden op postnl.nl. Wanneer niet aan deze eisen wordt voldaan, mag PostNL voor u bestemde post als onbestelbaar behandelen.

Bron: https://www.postnl.nl/klantenservice/vr ... ldoen.html

Ik ga de post niet bezorgen in 1 buiten brievenbus. Dan krijg ik straks een melding dat ik het verkeerd heb bezorgd. Het gaat hierom huisnummers met toevoegingen.

Re: Geen huisnummers op de 4 brievenbussen

8
[quote=
Ik ga de post niet bezorgen in 1 buiten brievenbus. Dan krijg ik straks een melding dat ik het verkeerd heb bezorgd. Het gaat hierom huisnummers met toevoegingen.[/quote]

Had dat meteen gezegd. In dat geval is het simpel.
Je hebt dan slechts toevoeging A/B/C en misschien D. Of 1/2/3 - 4 o.i.d.
Dan is de linker voor zonder toevoeging, de 2e A, de derde B, de vierde C. heb je ook nog D dan is de linkse voor A.
Verder ff naar de naam van de geadresseerde kijken als er geen toevoeging op het poststuk kijken. Na een tijdje ken je dit adresje wel wat waar moet.

Gerard

Re: Geen huisnummers op de 4 brievenbussen

9
brievenbuspost schreef:Ik heb de vraag uitgezet bij PostNL wat het beleid is. In de brochure van PostNL over brievenbussen staat als u aan een van deze voorwaarden niet voldoet dan kan uw post als onbestelbaar worden aangemerkt.

De eisen voor de uitvoering en plaats van brievenbussen zijn wettelijk vastgelegd in de Postregeling 2009 (Stcrt. 2009, 61). De volledige tekst kunt u vinden op postnl.nl. Wanneer niet aan deze eisen wordt voldaan, mag PostNL voor u bestemde post als onbestelbaar behandelen.

Bron: https://www.postnl.nl/klantenservice/vr ... ldoen.html

Ik ga de post niet bezorgen in 1 buiten brievenbus. Dan krijg ik straks een melding dat ik het verkeerd heb bezorgd. Het gaat hierom huisnummers met toevoegingen.
Het lijkt me sterk dat daar een klacht van komt. Als die mensen post van de buren in hun bus aantreffen begrijpen ze heus wel dat dit komt doordat er geen nummers op de bussen staan en dat het in feite dus hun eigen schuld is.
cron