Re: SNOWSTEPS zijn weer bij de ANWB

31
elisa schreef:Die netjes klinken mij intressanter in de oren van de makro. Maar ja ik heb geen klantenkaart.....
Misschien heeft iemand in je omgeving een klantenkaart en kun je hem lenen? ;)
elisa schreef:dus ga ik sinasappel netjes proberen. :)
En werkt dat?
ex Sandd Postbezorgster

Re: SNOWSTEPS zijn weer bij de ANWB

32
Wij kunnen gratis de snowsteps bij onze teamcoach aanvragen (zal wel zijn zolang de voorraad strekt ;)

Ik heb een jaar geleden de ezyshoes bij hallfords aangeschaft (was niet op de hoogte van de gratis snowsteps). Ze kosten 15 euro, maar ik ben er uitermate tevreden over. Grote voordeel van ezyshoes vind ik dat ze zowel door de sneeuw als op plekken waar netjes geveegd is lekker lopen.

Re: SNOWSTEPS zijn weer bij de ANWB

33
Wij kunnen gratis de snowsteps bij onze teamcoach aanvragen (zal wel zijn zolang de voorraad strekt ;))

Ik heb een jaar geleden de ezyshoes bij hallfords aangeschaft (was niet op de hoogte van de gratis snowsteps). Ze kosten 15 euro, maar ik ben er uitermate tevreden over. Grote voordeel van ezyshoes vind ik dat ze zowel door de sneeuw als op plekken waar netjes geveegd is lekker lopen.

Re: SNOWSTEPS zijn weer bij de ANWB

34
Goede tip van die Ezyshoes. Ik heb wel van die snowsteps en die lopen op sneeuw prima, maar niet op geveegde stoepen. Ook moet ik nog wel eens naar binnen in een winkelstraat in een van mijn wijken. Halfords, kom ik langs als ik naar beide wijken fiets. Ik ga daar eens kijken. Er zal vast nog wel meer sneeuw komen.

Re: SNOWSTEPS zijn weer bij de ANWB

35
Ik heb een idee, Snow steps van de ANWB...Weg Ermee!

Easyshoes zijn hot, je gaat niet meer op je kont nee je wordt lopend en swingend door de sneeuw gespot!
sinasappelnetjes om je schoen, t maar even om te doen.
We gaan niet langer languit, met de enveloppen op onze snuit.
cron