SNOWSTEPS zijn weer bij de ANWB

1
@elisa en alle anderen,

de snowsteps zijn weer te bestellen bij de Anwb.
alleen komen er nu 2.50 bezorgkosten bij.
omdat door de stakingen van de Tnt, niet gegarandeerd kan worden dat de postbode
ze binnen 1 -3 dagen aflevert , gaan ze nu met de pakketpost!

maar.... wees er snel bij want ze zijn nog steeds zo weg..
en voor de prijs hoef je het niet te laten...

ik las van een gebruiker dat die na 6 jaar ze ging inwisselen voor nieuwe....
vanmorgen had ik ze wel bij me, voor het geval het nodig zou zijn.
het is zo klein het past zelf in je jaszakken....

Re: SNOWSTEPS zijn weer bij de ANWB

4
@elisa

nou dat is pech elisa.
ik zag het begin van de middag weer staan en heb direct besteld om cadeau te geven .
en nu al weer uitverkocht....
mischien als je ze heel graag wil bij de site van snowsteps.nl... 9.95 + 2.50
heel slim ze goochelen er weer verzendkosten bij terwijl het gewoon door de brievenbus past met een postzegel.
succes. ;)

Re: SNOWSTEPS zijn weer bij de ANWB

6
De snowsteps van snowsteps.nl zijn mij slecht bevallen. Het werkt wel goed als ze nieuw zijn maar na twee bezorgdagen waren de stalen knoppen al behoorlijk afgesleten. Sommige waren zelfs al helemaal glad afgesleten. Zolang je op sneeuw of ijs loopt dan valt dat slijten wel mee maar ja, dan zou je op elk stukje straat waar geen ijs of sneeuw ligt die dingen weer af moeten doen en weer aan als je weer op gladdigheid loopt.... :?

De snowsteps van de ANWB zien er op de site wel degelijk uit maar die zijn doorlopend uitverkocht dus nu heb ik yaktrax besteld. Hoop ze morgen binnen te krijgen.

Grt,
Slagman

Re: SNOWSTEPS zijn weer bij de ANWB

9
Ja, dat zie ik nu ook. Dat is vreemd want in eerste instantie zagen de snowsteps van de ANWB er heel anders uit. Niet met spikes maar met een soort 'stalen kammetjes'. ik heb een afbeelding gevonden :

http://www.hdci.nl/hierhilversum/?p=1175

beetje klein foto'tje maar ze zijn echt heel anders dan die zwarte rubberen dingen met gele knoppen.

Over die eerste modellen van de ANWB heb ik heel goede berichten gehoord. Die schijnen jarenlang mee te gaan.

Grt,
Slagman.
cron